رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه دشمن از معرفی سرداران جنگ ایران اسلامی واهمه دارد گفت: حاج قاسم الگوی زنده نسل جوان است.
کد خبر: ۵۳۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 13 December 2017
امیر سرتیپ دوم ستاد غلامحسین دربندی امشب در دومین یادواره شهدای بلوار قدس و شهرک شهید قندی در مسجد امام سجاد(ع) شهر کرمان  با بیان خاطراتی از یک رزمنده دوران دفاع مقدس مبنی بر اینکه با یک سرنیزه گلویش را شکافتند اظهار‌‌داشت: شهدا حاضر بودند بدن آنها تکه‌تکه شود اما در مقابل دشمن سر فرود نیاوردند.

وی افزود: در دنیا جنگ‌های زیادی رخ داده و پرونده آنها بسته شده است، اما بعد از گذشت بیش از 30 سال پرونده جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس مردم ایران بسته نشده و یادواره‌های شهدا برگزار می‌شود.

رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه  این یادواره‌ها باید برای سندهای زنده جنگ یعنی جانبازان و آزادگان نیز برگزار شود، تصریح کرد: یادواره‌ها بازخوانی سیره شهدا، جانبازان و آزادگان است.

وی با بیان اینکه  تفاوت دفاع مقدس ما با سایر جنگ‌ها در این است که راه رزمندگان ما عاشورایی است گفت: راه شهدای ما شباهت به فداکاری‌های امام حسین(ع) و یارانش دارد.

امیردربندی با بیان اینکه هفت هزار و 534 نفر شهید زیر 15 سال داریم که عاشقانه فداکاری کردند، افزود: آنها خود را شاگرد و تربیت‌شده مکتب عاشورایی می‌دانستند.

وی با اشاره به اینکه نظامیان آمریکایی وقتی از جنگ برمی‌گردند یا در بیمارستان روانی بستری می‌شوند و یا خودکشی می‌کنند تصریح کرد: از سال 1907 تاکنون 500 درصد خودکشی نظامیان آمریکایی افزایش یافته در حالی که بعد از 30 سال جانباز قطع نخاع ما آرزوی رسیدن به قافله شهدا را دارد.

رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه امروز دنیا در مقابل مقام معظم رهبری تعظیم می‌کند بیان کرد: این عزت و احترام به برکت خون شهدا و جانبازان است.

امیردربندی با بیان اینکه فداکاری‌های رزمندگان و جوانان این سرزمین هنوز ادامه دارد گفت: پیام ما به دشمنان این است که ما هنوز مرد جنگ در کشور داریم.

رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر‌نشان کرد: دشمنان ما حتی با یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس دشمنی دارند.

همرزم شهید علی صیاد شیرازی با بیان اینکه دشمنان راه غلط را به جوانان ما نشان می‌دهند افزود: مگرحاج قاسم سلیمانی سردار ایرانی نیست که به وجود آن افتخار کنیم و آنها از الگوهایی مثل حاج قاسم نگران هستند.

وی با اشاره اینکه جوانان ما مجروحان دشمن را در دروان دفاع مقدس به خود ترجیح می‌دادند تصریح کرد: اسلام، اخلاق و انسانی بودن از دیگر تفاوت‌های دفاع مقدس باسایر جنگ‌ها بوده است.

امیردربندی با بیان اینکه 72 هزار و 500 اسیر عراقی در ایران داشتیم که حضرت امام دستور دادند آنها مهمان ما هستند خاطر‌نشان کرد:  یک بیمارستان خصوصی در اختیار آنها بود و باید بررسی کرد که کسانی که ادعای حقوق بشر دارند چه رفتاری با زندانیان دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار