محمد فرشاد در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار جدید کرمان با استاندارخبر داد:
رئیس شورای شهر کرمان از مراسم تودیع علی بابایی شهردار سابق و معارفه مهران عالم زاده شهردار جدید کرمان فردا یکشنبه با حضور مسئولان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 16 December 2017
رئیس شورای شهر کرمان از مراسم تودیع علی بابایی شهردار سابق و معارفه مهران عالم زاده شهردار جدید کرمان فردا یکشنبه با حضور مسئولان خبر داد.

محمد فرشاد پیش از ظهر امروز شنبه در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار جدید کرمان با استاندار در تشریح روند صدور حکم عالم زاده، اظهار کرد: بعدازآنکه حکم عالم زاده به‌عنوان شهردار توسط وزیر کشور امضاء شد از ما خواستند تا چهارشنبه هفته گذشته به وزارت کشور برویم و من به‌اتفاق عالم زاده در وزارت کشور حضور یافتیم و حکم ایشان را دریافت کردیم. 

وی با اشاره به اینکه درروند دریافت حکم عالم زاده تأخیری در امضای حکم از سوی وزیر کشور صورت نگرفت، خاطرنشان کرد: شهرداران دیگری هم هم‌زمان حکم شهردار خود را با عالم زاده دریافت کردند و تعدادی شهر هم هنوز حکم شهرداری دریافت نکرده بودند.

وی ادامه داد: در آنجا شهرداران جلسه‌ای را با معاون عمرانی وزارت کشور داشتند و رهنمودهای لازم را به همه شهرداران ازجمله عالم زاده ارائه دادند.

فرشاد در ادامه بیان کرد: از دیدگاه‌های توسعه‌ای استاندار کرمان برای استان و شهر کرمان  به‌عنوان پیشانی استان کرمان و جنوب شرق واقف هستیم.

10 میلیارد تومان از تعهدات شهرداری به پیمانکاران پرداخت شد
رئیس شورای شهر کرمان خاطرنشان کرد: در دوره سه‌ماهه سرپرستی آقای موسوی در شهرداری، شهرداری به بهترین نحو ارائه خدمات نمود و پروژه‌ها به کار خود ادامه دادند. همچنین در این مدت  چندین جلسه با سرمایه‌گذاران و همچنین با خاتم‌الانبیاء داشتیم و نزدیک 10 میلیارد تومان از تعهدات شهرداری به پیمانکاران پرداخت‌شده است.

وی گفت: بر اساس پرداخت‌ها و پیگیری‌ها انشاالله پروژه ولیعصر در 15 دی‌ماه تحویل داده می‌شود و امیدوار هستیم پروژه میدان آزادی هم تا عید نوروز به بهره‌برداری برسد.

وی، اتمام تمام و کمال پروژه‌های دست اجرا و تعریف پروژه‌های جدید متناسب با ظرفیت شهرداری و جذب سرمایه گذارد و رفتن به سمت درآمدهای پایدار را از برنامه‌های شورای شهر کرمان دانست و ادامه داد: شهرداری و شورا  وظیفه خود می‌داند تا با همکاری استانداری پروژه‌ها را به مرحله اتمام رساند و توسعه متوازن را در شهر کرمان شاهد باشیم و کرمان بر روی ریل اصلی خود برگردد و در آینده‌ای نزدیک کرمان به‌عنوان قطب توسعه همه‌جانبه جنوب شرق معرفی گردد.

تدوین طرحی برای مقاوم سازی مناطق آسیب پذیر کرمان در برابر زلزله
رئیس شورای شهر کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زلزله‌های اخیر در کرمان گفت: برای بافت قدیم و مناطق آسیب‌پذیر شهر کرمان به دنبال این هستیم تا طرحی تهیه و بر اساس آن طرح از امکانات شهرداری و دولت برای مقاوم کردن این مناطق در برابر زلزله استفاده نماییم.

فرشاد در پاسخ به پیشنهاد استاندار برای تفویض اختیارات به شهردار خاطرنشان کرد: در خصوص اختیارات به شهردار هم میثاق شورای پنجم بر این موضوع استوار بوده و شورای شهر تسهیل‌کننده و هموار کردن راه را برای تحقق برنامه‌های شهردار است.

وی اضافه کرد: در زمینه جذب سرمایه‌گذار هم بدون سرمایه مردمی اعتبارات بسیار اندک است و باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد و همچنین انجام تعهدات پیمانکاران را در دستور کارداریم.

به گفته رئیس شورای شهر مراسم تودیع علی بابایی شهردار سابق و معارفه مهران عالم زاده شهردار جدید کرمان فردا یکشنبه ساعت 8 و 30 دقیقه در بوستان مادر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار