مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی در بین زلزله‌زدگان منطقه ازگله استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 17 December 2017

به گزارش تابناک ایلام؛علی چراغی‌پور اظهار کرد: این بسته‌های بهداشتی شامل پودر شوینده، صابون، دستمال‌کاغذی، شامپو و سایر ملزومات بهداشتی بوده است .

وی با بیان اینکه این تعداد بسته بهداشتی به همت اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان و خیرین تهیه و توزیع ‌شده است، افزود: در این راستا، مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به همراه تیمی از کارشناسان و روانشناسان خواهر به این مناطق اعزام‌شده است .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اضافه کرد: از زمان وقوع زلزله در مناطق ازگله و سرپل ذهاب و قصر شیرین در استان کرمانشاه با برگزاری نشست‌های هماهنگی و حضور در این مناطق، کمک‌های اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به این مناطق ارسال‌شده است .

چراغی‌پور تصریح کرد: همچنین کمک‌های کانون‌های فرهنگی و هنری روستایی و شهری این استان که در محل مساجد جمع‌آوری‌شده است از طریق سازمان‌های حمایتی و خدماتی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال‌شده و تلاش می‌شود که این کمک‌ها همچنان ادامه داشته باشد .

وی در پایان عنوان کرد: دین مبین اسلام همواره بر یاری‌رساندن و کمک به همنوع تأکیدات فراوانی دارد و در این حادثه اخیر زلزله نیز با توجه به گستردگی منطقه و نیاز مبرم مردم این مناطق، لازم است که مردم عزیز همچنان در راستای کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار