رئیس شورای شهر کرمان گفت: شهردار کرمان اتمام پروژه های نیمه تمام و سپس به نتیجه رساندن سایر پروژه هارا به ترتیب اولویت در دستور کار قرار دهد.
کد خبر: ۵۳۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 17 December 2017
محمد فرشاد صبح یکشنبه در آیین برگزاری تودیع و معارفه شهردار کرمان اظهار داشت: شفافیت سرلوحه کار شوراست، همکاری با شهرداری  و حمایت از شهردار جوان را اولویت کار شورا است.

وی با اشاره به اینکه  شورای اسلامی شهر کرمان  بنا دارد با شفافیت و قانون مداری بستری برای فعالیت شهرداری فراهم کند، افزود: انتظار شورای اسلامی شهر کرمان از شهردار کرمان این است که با استفاده از مدیران و کارکنان دلسوز و مدبر شهرداری، همت شهرداری را صرف اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری کند.

 فرشاد بیان داشت: انتظار داریم شهردار منتخب شورا  اتمام پروژه های  نیمه تمام بویژه پل سیدی چهار راه ولیعصر و ازادی و سپس به نتیجه رساندن سایر پروژه هارا به ترتیب اولویت در دستور کار قرار دهد.

رئیس شواری شهر کرمان تصریح کرد: شورا  با عهدی که به مردم دارد سعی می کند بستری مناسب  برای فعالیت شهرداری ایجاد کند و همیار شهردار باشد.

وی برای شهردار آرزوی موفقیت کرد و خواهان اتمام پروژه های نیمه تمام و ارتقاء شرایط ساخت و ساز ساختمانها و ایجاد مقاوم سازی بیشتر در شهر شد.

آیین مراسم معارفه شهردار کرمان با حضور، امام جمعه کرمان، استاندار، رییس و اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهر و استان کرمان در سالن ایرج بسطامی پارک مادر در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار