رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان گفت: برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی مبلغ ۶۱۸ میلیارد تومان اعتبارات استانی به صورت شناور در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۴۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 18 December 2017
محمد عسکری ، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان گفت: مبلغ ۶۱۸ میلیارد تومان اعتبارات استانی به صورت شناور در نظر گرفته شده و سود آن ۱۸ درصد است.
اختصاص ۶۱۸ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی در کرمان

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده است با این اعتبارات ۲۰ هزار نفر شغل در استان کرمان ایجاد شود، افزود: طرح‌هایی که در شهرستان‌ها اولویت دارند و قبلاً بررسی شدند بر اساس اولویت شامل این اعتبارات می‌شوند از ۱۰۰ درصد مبلغ اعتبار ۶۱۸ میلیارد تومان ۲۰ درصد در قالب سرمایه در گردش است.


عسکری تصریح کرد: همچنین ۳۵ درصد در مورد طرح‌های توسعه ای در بازه زمانی زیر ۶ ماه، ۲۰ درصد طرح‌های توسعه‌ای که بیش از ۶ ماه زمان می‌برند و ۲۵ درصد برای طرح‌هایی است که جدیداً روی کار می آیند، تعلق می‌گیرد، همچنین یارانه‌ای که برای طرح‌ها در نظر گرفته شده است در زمینه طرح‌های در حوزه سرمایه در گردش ۵۰۰ میلیون تومان است.


عسکری در ادامه مدت تسهیلات را حداکثر پنج سال و دوره تنفس آن را بنا به نظر بانک‌ها ذکر و عنوان کرد: در قبال ۶۱۸ میلیارد تومان به طور متوسط به ازای هر ۳۰ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان یک شغل باید ایجاد شود، طرح‌هایی که زیر ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارند در کارگروه اشتغال شهرستان تصویب و به بانک‌ها معرفی می‌شوند هر بانک که سرپرستی آن در استان بدنه کارشناسی در شهرستان‌ها ندارد، طرح‌ها عملاً باید در کارگروه اشتغال استان مصوب شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار