نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اخلاص و نیروی جوان جامعه در کنارهم در بسیج دانشجویی کارهای بزرگی را رقم می‌زند گفت: شکوفایی جبهه انقلابی نیازمند یاری دانشجویان و جوانان است.
کد خبر: ۵۴۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 19 December 2017
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار با مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج جایگاه بی‌بدلیل و ارزشمندی است اظهارداشت: بسیج یک تشکل بی‌نظیر در تاریخ است.

وی اخلاص را یکی از ویژگی‌های بسیج دانست و گفت: کار در بسیج برای رضای خداوند است و جنس تشکل بسیج کار مخلصانه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان  با بیان اینکه نشاط در بسیج دانشجویی موج می‌زند زیرا جوانان اعضای اصلی آن را تشکیل می‌دهند گفت: اخلاص و نیروی جوان جامعه در کنارهم در بسیج دانشجویی کارهای بزرگی را رقم می‌زند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه تمامی حرکت‌ها و جریانات در مجموعه بسیج با بصیرت انجام می‌شود تصریح کرد: بسیج در تمامی جریان‌ها به صورت هدفمند وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج در جریانات روز جامعه هوشمندانه، با بصیرت و در زمان مناسب اقدام کرده و وارد صحنه می‌شود گفت: بسیج دانشجویی حیات بخش جامعه است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه دانشجویان شفاف در موضوعات صحبت می‌کنند خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی جریانات فرهنگی در استان، دانشجویان هستند و تشکل‌های دانشجویی می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را در هر زمینه مطرح کنند.

وی با اشاره به نقش اساسی و تاثیرگذار جوانان و به ویژه قشر دانشجو در جامعه افزود: شکوفایی جبهه انقلابی نیازمند یاری دانشجویان و جوانان است.

به گزارش تسنیم، ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در این دیدار اظهار داشت: 200 مجموعه بسیج دانشجویی در سراسر استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت ائمه جمعه در استان کرمان در راستای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب استفاده کرد گفت: بهره‌گیری از توان، ابتکار و خلاقیت جوانان استان کرمان در همه عرصه‌ها اولویت کار بسیج در استان کرمان است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی آمادگی همکاری در همه حوزه‌ها با نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار