مسئول بسیج پیشکسوتان استان کرمان با اشاره به اینکه حدود ۵۰ کانکس برای کمک به مردم زلزله‌زده آماده است گفت: مردم شهرستان راور به یک‌هزار و ۷۰۰ کانکس نیاز دارند.
کد خبر: ۵۴۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 20 December 2017
سرهنگ احمد شمسی امروز در نشست با مسئول بسیج سازندگی استان کرمان اظهار داشت: پیشکسوتان جهاد و شهادت 30 سال از عمر خود را در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و می‌توان از تجارب آنها در حوزه سازندگی مناطق زلزله‌زده استفاده کرد.

وی  تصریح کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت با تعاملات مستقیم و غیرمستقیم  دارای توانمندی و قابلیت‌های مضاعفی برای خدمت‌گذاری در همه عرصه‌های اجتماعی از جمله خدمت در حوزه فعالیت‌های بسیج سازندگی را دارا هستند.

مسئول بسیج پیشکسوتان استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج پیشکسوتان استان کرمان آمادگی همکاری و تعامل با بسیج سازندگی در مناطق زلزله‌زده کشور را دارد گفت: اعضای بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت می‌توانند نقش موثری را برای توسعه و پیشرفت استان داشته باشند.

‌شمسی افزود: با برنامه‌ریزی جامع، تعامل و همفکری توسط دو سازمان بسیج پیشکسوتان و بسیج سازندگی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی اقدامات موثری و سازمان یافته‌ای انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به سپاه ثارالله استان کرمان مسئولیت کمک به مردم در منطقه زلزله‌زده راور داده شده است افزود: در حال حاضر زلزله‌زدگان نیاز به کانکس دارند  و حدود 50 کانکس آماده است.

مسئول بسیج پیشکسوتان استان کرمان خواستار یاری و حمایت اعضای بسیج پیشکسوتان استان کرمان به مردم زلزله شهرستان راور شد و گفت: مردم شهرستان راور به هزار و 700 کانکس نیازمند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار