نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: ۹ دی روز سرنوشت سازی در کشور ما بوده و این روز، روز بصیرت و شجاعت است.
کد خبر: ۵۴۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 23 December 2017
حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: برخی راه حق را انتخاب کرده و به دنبال جلب رضایت خداوند هستند و برخی دیگر به بیراهه می‌روند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: از نظر قرآن کریم کبر علائمی مانند دفاع نکردن از حق و تبعیت نکردن از راه راست دارد.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) در خصوص کبر و خودبزرگ‌بینی بیان داشت: شیطان دام‌های خود را در مقابل آدم قرار می‌دهد و در دل افرادی که دنبال گمراهی می‌روند تخم کبر را می‌کارد و بچه‌های شیطان در دل این فرد متکبر و گمراه آرام‌آرام رشد کرده و سپس به صحنه‌های مختلف ورود می‌کنند و روح آدم را در تسخیر خود قرار می‌دهند.

امام‌جمعه کرمان ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی گفت: آیت‌الله حائری شیرازی سال‌ها در سنگر نماز جمعه به انقلاب و اسلام خدمت کرده و دارای چهره‌ای اخلاقی بودند.

علیدادی سلیمانی همچنین با اشاره به اینکه جامعه مهندسی در ایمن‌سازی ساختمان‌ها باید سختگیری جدی کنند افزود: کشور ما کشوری زلزله‌خیز است و مردم نیز باید این سختگیری را در ایمن‌سازی‌ها بپذیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ۹ دی روز سرنوشت سازی در کشور ما بوده و این روز، روز بصیرت و شجاعت است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی دشمنان قسم‌خورده‌ای دارد که انواع توطئه‌ها را علیه ما طرحی می‌کنند گفت: جمهوری اسلامی در برابر این توطئه‌ها سربلند بیرون می‌آید و با قاطعیت می‌ایستد.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه کشور امروز به‌شدت نیازمند کار، تولید و اشتغال است، بیان داشت: هر فردی که دلش برای خون شهدا و ایثارها می‌سوزد باید در بحث اشتغال و کار ورود جدی داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد:  دشمن به دنبال ایجاد اختلاف است بنابراین وحدت ملی و همدلی مسئولان بسیار حائز اهمیت است و زمانی می‌توانیم دشمنان را مأیوس کنیم که جبهه متحد و همراهی در خدمت نظام و رهبری تشکیل دهیم.

امام‌جمعه کرمان افزود: در برابر فسادها و رانت‌ها باید به‌صورت جدی برخورد شود و افکار عمومی از این امر باید حمایت کرده تا به کشور در این زمینه خسارت وارد نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار