مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان با اشاره به اینکه کارخانه آرد خیابان سرباز کرمان به شهرک صنعتی منتقل می‌شود گفت: کارخانه جدید آرد "صاحب‌الزمان" سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۴۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 27 December 2017

مجید نژادبیگلری امروز در دیدار پرسنل اداره کل غله استان کرمان با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار‌داشت: رسالت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تامین گندم و آرد مورد نیاز مردم در استان و بعضی کالاهای اساسی است.

وی با اشاره به اینکه تولید گندم در استان کرمان از 68 هزار تن به 220 هزار تن در سال رسیده است گفت: این افزایش کشت باعث اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم در استان شده است.

مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان با بیان اینکه تجهیزات سیلوهای ذخیره گندم در استان به‌روز شده است یادآور شد: 35 سال از سیلوهای گندم در استان فقط استفاده شده بود و بسیاری از تجهیزات آنها فرسوده شده بودند.

وی با اشاره به اینکه 7 کارخانه آرد در استان کرمان داریم که 6 کارخانه از تکنولوژی روز برخوردار شدند افزود: کارخانه آرد خیابان سرباز کرمان نیز به شهرک صنعتی منتقل می‌شود و کارخانه جدید آرد "صاحب‌الزمان" سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نژادبیگلری با بیان اینکه تمام نانوائی‌های کرمان متحد‌الشکل شده‌اند و رنگ درب‌ها هماهنگ است خاطر‌نشان کرد: بر اساس طرح جامع نان استان کرمان تمام نانوائی‌های استان درجه‌بندی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی عملی و تئوری برای نانوایان استان برگزار می‌شود گفت: تا 22 بهمن امسال تمام نانوائی‌های استان درجه‌بندی و نشان‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی دریافت می‌کنند.

مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان مصرف نمک در پخت نان در کرمان به حداقل رسیده است افزود: در حال حاضر سبوس آرد در استان کرمان 13.5 درصد است و تمام نانواها باید کارت بهداشت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار