دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فتنه بر اثر بی‌خبری و جهل به‌وجود می‌آید، گفت: بهترین راه برای مبارزه با فتنه، برگزاری جلسات علمی است.
کد خبر: ۵۴۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 30 December 2017

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه جمعه در ویژه‌برنامه گرامیداشت 9 دی در مسجد قائم‌(عج) شهر کرمان اظهار‌داشت: در قرآن درباره فتنه آیات بسیاری آمده و فتنه از اختلاف سلائق پیش می‌آید.

وی با اشاره به اینکه راه برخورد درست با فتنه بیداری است و باید در بیدار کردن یکدیگر کوشا باشیم گفت: فتنه بر اثر بی‌خبری و جهل به‌وجود می‌آید.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر حق را از باطل تشخیص دهیم فتنه پیش نمی‎آید افزود: بهترین راه برای مبارزه با فتنه، برگزاری جلسات علمی است.

وی با اشاره به اینکه باید به زمینه سازی دشمن در موضوعات مورد فتنه دقت کرد گفت: فتنه یکی از سنن الهی است که پیش می‌آید و در انقلاب ما بارها رخ داده اما با دست مقام ولایت، خنثی شده است.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه هیچ‌کس از گردونه امتحان الهی خارج نیست و هر چه امتحانات جلوتر می‎رود، سخت‌تر می‌شود خاطر‌نشان کرد: انتقاد باید بشود ولی باید مراقبت کنیم به فتنه منجر نشود.

وی با اشاره به اینکه نقاط ضعف همیشه هست و مسئولین نیز ایراداتی دارند گفت: برخی افراد منافق در داخل هم هم‌سو با دشمن هستند و یا ممکن است فردی سابقه جبهه هم داشته باشد، اما الان با ولایت فاصله و زاویه گرفته است.

استاد حوزه ودانشگاه با بیان اینکه در فتنه‌ها مسائل را با رهبری چک کنید، ایشان فصل‌الخطاب هستند تصریح کرد: ولایت جایگاهی دارد که باید آن را محکم کرد و اگر دنبال مقام معظم رهبری سید‌علی خامنه‌ای برویم، بار به سر منزل مقصود می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی نمونه بارز یک انقلابی است که خود را سرباز ولایت می‌داند افزود: برخی افراد از نعمت انقلاب استفاده کرده و به فکر جیب خود هستند و ملاک تشخیص افراد حال امروز آنها است نه گذشته افراد.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه هر ایرادی را با واسطه یا بی‌واسطه به شخص ولی‌فقیه ربط می‌دهند اظهار داشت: این قضیه از بیرون کشور مدیریت می‌شود وبرخی در داخل نیز به آن دامن می‌زنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار