فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: راهپیمایی مردم در محکومیت آشوبگری توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.
کد خبر: ۵۴۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 06 January 2018

سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در حاشیه راهپیمایی مردم کرمان در محکومیت اغتشاشگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: استکبار جهانی یک برنامه‌ریزی مدون و منظمی را بعد از دفاع مقدس بر علیه نظام اسلامی طراحی کرده و استراتژی آنها نفوذ، استحاله و براندازی نظام است.

وی با اشاره به اینکه در طول 28 سال گذشته با بررسی حرکت‌های دشمن می‌بینیم که در ارستای تحقق استراتژی خود اقداماتی انجام داده است افزود: حرکتی که در روزهای گذشته شاهد آن بودیم برگرفته از یک استراتژی 28 ساله است که از ابتدای سال 68 دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: دشمن در سه مقطع و در سال‌های 78، 88 و 96 براندازی نظام را به‌عنوان محور اساسی کار در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از عوال خود مانند منافقان، سلطنت‌طلبان و جنبش سبز ایران شرایطی را رقم زدند تا به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به اینکه به یاری خدا و تدابیر امام راحل و رهبری امروز مقام معظم رهبری، دشمن در تمام توطئه‌های خود ناکام مانده است افزود: حرکت اخیر دشمن در سال 96 نیز با همراهی هوشمندانه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی خنثی شد و با حضور در صحنه مردم، دشمن دوباره شکست خورد.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه دشمن از مطالبات تعدادی از مردم سوءاستفاده کرد گفت: مردم باید هوشمندانه در صحنه باشند و بدانند دشمن برای لحظه‌ای هم از مقابله با نظام اسلامی غفلت نخواهد کرد و هر حرکتی را که زمینه و بستری فراهم کند تا به هدف خود برسد را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئولان نیز در سطوح گوناگون باید مطالبات حق مردم در بحث اشتغال، تولید و گرانی و تورم و معیشت مردم را پیگیری کنند خاطر‌نشان کرد: در یک جمله مسئولان در همه سطوح باید پاسخگو باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مردم مطالبات به حق خود را از مجاری قانونی دنبال کنند و مراقب باشند دشمن از رفتار آنها سوءاستفاده نکند افزود: وحدت و انسجام مردم ایران دشمن را در همه توطئه‌ها با شکست روبه‌رو کرده است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم استان کرمان در اقشار مختلف مردمی در محکومیت اغتشاشگران اظهار داشت: راهپیمایی مردم در محکومیت آشوبگری توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار