همایش فرهنگی دوستداران کتاب شهرستان بردسیر در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 06 January 2018

همایش فرهنگی دوستداران کتاب شهرستان بردسیر امروز با حضور محمدرضا علیزاده مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مجید نجف‌پور فرماندار شهرستان بردسیر، زهرا موسی‌پور مدیر‌کل اجتماعی استانداری کرمان و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان بردسیر در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم زهرا موسی‌پور مدیر‌کل اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر راه خود را در شهرستان بردسیر پیدا کرده است اظهار داشت: برگزاری این همایش‌ها باعث محکمتر شدن این راه و انگیزه بیشتر فعالیت در این عرصه می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب را یک رویداد بزرگ فرهنگی در استان دانست و گفت: باید از این ظرفیت استفاده بیشتری کرد و با برنامه‌های فرهنگی بیشتر اهالی خانه و خانواده را با کتاب آشتی داد.

مدیر‌کل اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه برگزاری همایش فرهنگی دوستداران کتاب شهرستان بردسیر در نمایشگاه نشان از فرهنگ غنی و تمدن بزرگ مردم این شهرستان است افزود: حضور جوانان در این همایش و شعرسرایی و داستان‌سرایی آنها در این مراسم یک حضور ارزشمند است.

محمدرضا علیزاده مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: نمایشگاه کتاب کرمان از چهارشنبه 13 دی‌ماه جاری در استان آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه مرم می‌توانند با 20 درصد تخفیف بن کتاب در نمایشگاه را تهیه کنند گفت: 10 درصد هم تخفیف از ناشران و در نهایت با 30 درصد تخفیف کتاب‌های مورد نیاز را می‌توان تهیه کرد.

به گزارش تسنیم، در همایش فرهنگی دوستداران کتاب شهرستان بردسیر با حضور اهالی فرهنگ و هنر از کتاب "نامه‌هایی به پیشی" به نویسندگی محمدرضا ذوالعلی نویسنده اهل شهرستان بردسیر رونمایی شد.

شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان که از چهارشنبه 13 دی‌ماه جاری آغاز به کار کرده است تا 19 دی‌ماه در کیلومتر 18 اتوبان کرمان باغین دایر است.

غرفه خبرگزاری تسنیم استان کرمان، در ورودی سالن خواجوی کرمانی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کشور نیز منتظر حضور علاقه‌مندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار