امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه دشمن از کوچکترین روزنه نفوذ خواهد کرد، گفت: مسئولان باید آگاه باشند و راه نفوذ دشمن را ببندند
کد خبر: ۵۵۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 13 January 2018

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به حکومت های شاهنشاهی در طول تاریخ، اظهار کرد: تاریخ نشان می دهد که هیچ کدام ازحکومت های سلطنتی ماندگار نبوده است به گونه ای که دو شاه سلسله قاجار در اوج قدرت کشور را ترک کردند و دیگر برنگشتند.

وی با بیان اینکه در حکومت های شاهنشاهی دستورات از خارج از کشور بر آنها اعمال می شد، افزود: نفوذ خاندان پهلوی در انگلستان باعث خروج رضا خان از کشور و انتخاب محمدرضا پهلوی به عنوان شاه ایران شد.

امام جمعه کرمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را عزت بخشیدن به مردم ایران دانست و گفت: ایران قبل از انقلاب اسلامی به گونه ای بود که محمد رضا پهلوی به عنوان شاه ایران این قدرت را نداشت که پدرش را وارد کشور کند زیرا از خارج از کشور دستور می گرفت و تحت نفوذ استعمار بود.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: مقام معظم رهبری استکبار جهانی، کشورهای پولدار منطقه و منافقان آشوبگر داخلی را علل و عوامل این فتنه می داند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: فتنه سال ۸۸ با یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده توسط دشمنان اسلام روی داد و این در حالی بود که دشمنان علل شکست خود را در فتنه ۸۸ تمرکز آشوب در تهران می دانند.

وی با تاکید به اینکه آشوب های اخیر در روزهای گذشته از فتنه ۸۸ در مواردی شدیدتر بود، اظهار کرد: در فتنه ۸۸ به مقدسات انقلاب اسلامی و مردم توهین شد اما با شعار حمایت از ایران پرچم کشور مورد توهین قرار نگرفت و این در حالی بود که در آشوب های اخیر پرچم کشور به آتش کشیده شد.

علیدادی تصریح کرد: دشمنان اسلام از هر روزنه و شکافی نفوذ می کنند به گونه ای که در فضای مجازی با دروغ، تهمت و شایعه‌پراکنی در صدد این بودند که باورهای مردم را سست کنند و آشوب به پا کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید آگاه باشند و راه نفوذ دشمن را ببندند، یادآور شد: مسئولان باید با حمایت از قشر آسیب دیده جامعه اجازه نفوذ دشمن را به کشور ندهند و با سرعت در درمان مشکلات جامعه کوشا باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار