مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: استان کرمان با اختلاف زیاد با سایر استان‌ها در صدر جدول جذب نیروی کار از‌ فرزندان مددجوی کمیته امداد توسط‌ کارفرمایان قرار دارد.
کد خبر: ۵۵۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 14 January 2018

یحیی صادقی امروز در حاشیه امضای تفاهمنامه تسهیلات کارفرمایی میان کمیته امداد امام خمینی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در کشور در استان کرمان اجرا می‌شود، اظهار داشت: این طرح با تعامل با کارفرمایانی که زیر مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی در استان کرمان هستند اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: استان کرمان با اختلاف زیاد با سایر استان‌ها در صدر جدول جذب نیروی کار از‌ فرزندان مددجوی کمیته امداد توسط‌ کارفرمایان قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان با بیان اینکه با اجرای این طرح در استان کرمان دو هدف مهم را دنبال می‌کنیم افزود: در اجرای این رونق اقتصادی و حل مشکلات مالی کارفرمایان و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به صورت همزمان اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در استان کرمان به صورت پایلوت اجرا می‌شود تصریح کرد: در این طرح هر کارفرمایی که در شهرک‌های صنعتی استان نیاز به سرمایه و نیروی کار داشته باشد، کمیته امداد آن را تأمین می‌کند.

صادقی با بیان اینکه در اجرای این طرح صنایع خرد و کوچک در برنامه است گفت: در این طرح به ازای به کارگیری هر مددجوی کمیته امداد مبلغ 200 میلیون ریال و تا سقف پنج نفر برای هر کارفرما قابل اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در گام اول اجرای این طرح 250 نفر سهمیه برای استان کرمان در نظر گرفته شده که تاپایان سال جاری قابل اجرا است گفت: در صورت موفقیت این طرح مرحله‌های بعدی این طرح نیز اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان با اشاره به اینکه تسهیلات اعطایی به کافرمایان در این طرح قرض‌الحسنه با سود 4 درصد و با بازپرداخت 60 ماهه است تصریح کرد: کارفرمایان متقاضی این طرح شرایط خاصی را باید داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار