رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: براساس سرشماری سال ۹۵ تعداد بیکاران شهرستان منوجان از چهار هزار و ۲۶ نفر به دو هزار و ۷۳۲ نفر کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۵۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 22 January 2018

جعفر رودری امروز عصر در جلسه ستاد اقتصادمقاومتی شهرستان منوجان که با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: این جلسه نود و ششمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان است.

وی با بیان اینکه برنامه دوسالانه اجرایی شهرستان منوجان را دنبال می‌کنیم گفت: اجری این برنامه‌ها یک گام در جهت الگوی اقتصاد مقاومتی در استان کرمان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه اجرای 56 پروژه در سه بخش امروز به تصویب می‌رسد افزود: نرخ فعالیت در این شهرستان در سال 95 حدود سه درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تعداد اشتغال در سال 95 در این شهرستان به بیش از 17 هزار نفر افزایش پیدا کرده است افزود: نرخ بیکاری مناطق روستایی با 14.1 درصد از نرخ بیکاری شهری در شهرستان منوجان بیشتر است.

رودری با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی که در حوزه زیرساخت‌ها در حال انجام است با منابع مالی حدود هزار و 300 میلیارد تومان اجرا می‌شود تصریح کرد: براساس سرشماری سال 95 تعداد بیکاران شهرستان منوجان از چهار هزار و 26 نفر به دو هزار و 732 نفر کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در کل استان تعداد بیکاران از 167 هزار و 315 نفر بیکار در سال 90 به 117 هزار و 761 نفر در سال 95 رسیده است.

55 میلیارد تومان پروژه در منوجان در حال اجراست

محمد حجتی‌پور امروز عصر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان منوجان که با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان برگزار شد، اظهار داشت: تعداد 27 عدد پروژه‌ در شهرستان منوجان با اعتبار 55 میلیارد تومان در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان منوجان تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای بیش از 200 نفر در این شهرستان اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

در این جلسه حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان با تاکید براینکه بالاترین مبارزه با دشمنان اسلام خدمت به مردم است، گفت: امیدوارم مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جنوب استان کرمان تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار