یازدهمین محفل طنز «قندشکن»با موضوع آقازادگی و با حضور مجتبی احمدی شاعر و طنزپرداز کشور، امشب چهارم بهمن ماه در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود .
کد خبر: ۵۵۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 24 January 2018

به گزارش تابناک یزد به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و در آستانه سالگرد سی و نهمین بهار انقلاب و همچنین یک سالگی محفل طنز «قندشکن»، یازدهمین دوره این محفل ادبی ساعت هفت امشب چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه با حضور مجتبی احمدی شاعر و طنزپرداز استان کرمان و جمعی از طنزپردازان یزدی در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار می‌شود .

موضوع محوری این محفل «آقازادگی» است البته در موضوعات آزاد نیز آثاری خوانده می‌شود .

مجتبی احمدی شاعر، طنزپرداز و روزنامه‌نگار به سال ۱۳۶۰ در کرمان متولد شد. همزمان با شاعری و نویسندگی و روزنامه‌نگاری، تحصیلات خود را نیز تا مقطع کارشناسی‌ارشد زبان و ادبیات فارسی ادامه داد .

این عزیز آثاری چون مجموعه‌شعر «درختان بی‌تاب»، مجموعه‌شعر «پاهای تو منهای یک»؛ شعر سپید برای نوجوانان با موضوع دفاع مقدس و مجموعه‌ شعر «ایمان بدون نون» را در کارنامه دارد .

او همچنین دبیر چندین دوره جشنواره «طنز کرمان» با عنوان «خارستان»، دبیر برگزاری چند دوره شب شعر طنز «دولخ»، سردبیر گاهنامه طنز «دولخ» و همچنین 10 سال مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کرمان بوده است .

به گزارش ایسنا، وی در بسیاری از جشنواره های طنز کشور خوش درخشیده و از برگزیدگان مسابقه طنز تلویزیونی «قند پهلو» نیز هست .

گفتنی است؛ محافل ماهانه طنز «قندشکن» چهارشنبه اول هرماه با حضور هنرمندان، شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان به طنز در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود به این محفل شیرین و جذاب برای همه آزاد و رایگان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار