سفر رئیس جمهور به استان کرمان به دلیل شرایط نامساعد جوی به پنج شنبه موکول شد، این درحالی است که نمایندگان کرمان روحانی را در این سفر همراهی نخواهند کرد.
کد خبر: ۵۵۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵ 29 January 2018

سفر یک روزه رئیس جمهور به استان کرمان که قرار بود فردا (دوشنبه) برگزار شود به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد.

 قرار است این سفر پنجشنبه هفته جاری انجام شود و رئیس جمهور به همراه چند تن از وزرا به مدت دو روز در استان حضور خواهند داشت.

یحیی کمالی پور، سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ، از عدم همراهی حسن روحانی از سوی خود و سایر نمایندگان استان کرمان در سفر رئیس جمهور خبر داد.

وی، به برگزاری نشست مجمع نمایندگان این استان در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان خبر داد.

کمالی پور، در بیان جزئیات نشست مجمع نمایندگان استان کرمان، گفت: در این جلسه و با نظر اعضای مجمع مقرر شد که به دلیل عملکرد دولت،‌ عدم همکاری دولت با نمایندگان برای رفع مشکلات مردم و همچنین عدم مشورت با نمایندگان مجلس در تصمیمات استانی، نمایندگان مجلس، رئیس جمهور را در سفر استانی به کرمان همراهی نخواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم مشکلات جدی معیشتی دارند، گفت: نمایندگان مجلس به دنبال رفع این مشکلات هستند و از دولت انتظار دارند به نمایندگان در این زمینه کمک کند تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

 سفر رئیس جمهور به کرمان برای افتتاح چند طرح صنعتی و عمرانی است، درحالی که نمایندگان استان رضایتی از عملکرد دولت به خصوص در زمینه فقرزدایی ندارند و در این راستا از همراهی رئیس دولت امتناع نموده اند.  بنابراین ضروری است که دولت در برنامه سال های بعد بیشتر به حوزه معیشت و اشتغال پایدار در استان توجه و رسیدگی نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار