امام جمعه ریگان خطاب به رئیس جمهور:
مام جمعه ریگان خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: نگاه تبعیض‌آمیزی که از استان تا پایتخت به این شهرستان محروم می‌شود امروز مردم به وضوح نظاره‌گر و تماشاگر آن هستند.
کد خبر: ۵۶۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶ 03 February 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ریگان اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب که امام راحل هم در فرمایشات خود بر آن تاکید داشتند ورود عدالت به جامعه اسلامی بود.

وی با بیان اینکه روز ۲۲بهمن روز تشکر از نعمت انقلاب است و این تشکر با حضور حماسی مردم محقق خواهد شد، بیان کرد: همه ما باید در روز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه حاضر باشیم.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان کرمان افزود: در تمام استان همه وزرا به شهرستان‌ها رفتند و از نزدیک با مردم دیدار و ملاقات کردند تا درصدد رفع مشکلات مردم برآیند، مردم شهرستان ریگان نزدیک به یک هفته منتظر نمایندگان و وزرای دولت بودند که با کنسل شدن سفر وزیر آموزش و پرورش و وزیر اقتصاد و در آخر هم به جهت اینکه خالی از انگیزه نباشد این سفر، رئیس صندوق کارآفرینی امید به این شهرستان آمد که هیچ دیدار و ملاقاتی با مردم محقق نشد.

امام جمعه ریگان خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: نگاه تبعیض‌آمیزی که از استان تا پایتخت به این شهرستان محروم می‌شود امروز مردم به وضوح نظاره‌گر و تماشاگر آن هستند، اگر جنابعالی و وزرای شما به این شهرستان نیامدید این صدای مردم ریگان است لطفاً بشنوید مردم چند خواسته دارند:  جاده‌های این شهرستان نیاز به ترمیم و بازسازی و دو بانده شدن دارد برخی از این نقاط حادثه‌خیز است.

رنجبرماهانی ادامه داد: فرزندان ما از مدارس فرسوده و غیرقابل استفاده و فضای نامناسب آموزشی و مدیریتی رنج می‌برند، ریزگردها و توفان‌های شن مشکلات تنفسی برای مردم این شهرستان و کودکان ایجاد کرده و حدود چهار سال است که فرزندان این خطه در مدارس مشارکتی مشغول به تدریس هستند که هم باید از ظرفیت آنها برای جذب استفاده شود و هم حقوق معوقه هشت ماهه آنها پرداخت شود که اگر این امر محقق شود نیازی به نیروی غیربومی که بعد از چند سال منطقه را ترک می‌کنند را شاهد نخواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار