فرماندار سیرجان گفت: 49 طرح عمرانی، درمانی، آموزشی، صنعتی و کشاورزی در دهه فجر سال جاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۵۶۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷ 03 February 2018

منصور مکی آبادی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان سیرجان افزود: برای اتمام طرح های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری در سیرجان بیش از 36 میلیارد تومان از اعتبارات ملی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.
وی عمده ترین طرحهای قابل افتتاح در شهرستان سیرجان را طی دهه فجر سال جاری را گازرسانی به مجموعه روستایی چاه قلعه با اعتبار 38 هزار میلیون ریال، مجتمع رفاهی سمنگان با هزینه 25 هزار میلیون ریال و طرح پرورش طیور مرغ تخم گذار با اعتبار 22 هزار میلیون ریال عنوان کرد.
وی ادامه داد: طرح تولید آهن اسفنجی بازرگانی فولاد با اعتبار و هزینه 24 هزار میلیون ریال، 2 طرح آبیاری قطره ای روسطحی به وسعت 246 هکتار در بخش گلستان با اعتبار 26 هزار میلیون ریال و سه واحد آموزشی با اعتبار و هزینه کرد 27 هزار میلیون ریال از دیگر طرح های قابل افتتاح طی دهه فجر در شهرستان سیرجان است.
وی ضمن قدردانی از حضور مردم در سفر رئیس جمهوری به سیرجان گفت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال توطئه و نقشه های متعدد برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در استقبال از مسئولان هستند اما مردم ما پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و برای نظام پشتوانه و سرمایه هستند و همیشه دشمنان را در هر توطئه ای شکست می دهند.
امام جمعه سیرجان نیز ضمن تبریک دهه فجر و بهار انقلاب گفت : در نظام اسلامی مسئولین پاسخگو هستند و هر کجا مسئولین نتوانند پاسخ مردم را بدهند آنجا احساس خطر می شود.
حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: از جمعه هفته جاری در هر نماز یکی از مسئولان ادارات و نهادها ضمن بیان عملکرد اداره خود و پاسخگویی به مردم می پردازد.
وی اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مستکبران جهان و در راس آنها آمریکا در حال مبارزه با نظام اسلامی و ملت ایران هستند اما چون این انقلاب و نظام دارای پشتوانه های مستحکم رهبری و مردم است دشمنان با هر توطئه و نقشه ای که آمدند شکست خوردند.
وی خواب و خیال سردمداران آمریکا مبنی بر شکست انقلاب و نابودی نظام اسلامی را یک دلخوشی خیالی و سرگرمی بچه گانه عنوان کرد و گفت: اینها 39 سال در همین خیالات خود مانده اند و هنوز هم نتوانستند ملت ایران و وفاداری به اسلام را درک کنند.
10 نفر از مدیران برتر شهرستان سیرجان که که موفق هستند به کسب رتبه برتر استانی و کشوری شدند تجلیل شد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار