به همت کمیته امداد کرمان
کانون فرهنگی تربیتی "شهیدمحسن حججی" کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳ 07 February 2018

کانون فرهنگی تربیتی "شهیدمحسن حججی" شهر کرمان به منظور ارائه آموزش‌های فرهنگی، تربیتی، مذهبی و ... به مددجویان کمیته امداد کرمان افتتاح شد.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: جامعه ما اکنون در موقعیت جنگ فرهنگی قرار داد و حق و باطل با هم مخلوط شده است.

وی بیان داشت: عده‌ای به صورت هدفمند و با هدایت استکبار و صهیونیسم، مطالب شبکه‌های اجتماعی را برنامه‌سازی می‌کنند و این نقص ما و تاثیرگذاران فرهنگی است که برنامه‌ای در مقابله با آنها نداشته باشیم.

صادقی عنوان کرد: کار فرهنگی و نیاز فرهنگی منحصر به یک گروه و خانواده خاص نیست و همه ما نیاز داریم، باید آسیب‌شناسی کرده و بدانیم فرزندانمان چه می‌کنند و برای این منظور باید اقدام فرهنگی و با صبر و استمرار داشت.

مدیرکل کمیته امداد کرمان با اشاره به افتتاح کانون فرهنگی تربیتی شهید محسن حججی به عنوان چهارمین کانون کمیته امداد استان گفت: این کانون با 200 مترمربع زیربنا و 6 کلاس در زمینه‌های فرهنگی، تربیتی، مذهبی و ... به مددجویان کمیته امداد ارائه خدمت می‌دهد.

وی تصریح کرد: تاکنون یک هزار و 600 نفر برای حضور در برنامه‌های کانون فرهنگی تربیتی شهید حججی ثبت‌نام کرده‌اند که یک هزار و 400 نفر از آنها خانم هستند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار