فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهرستان قلعه گنج و روستاهای آن با مدیریت و حمایت استاندار کرمان به یک منطقه نمونه اقتصادی در کشور تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸ 08 February 2018

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری روز چهارشنبه در بازدید از پروژه توان افزایی جوامع محلی 'روستای دَهندر' شهرستان قلعه گنج در استان کرمان با بیان اینکه قلعه گنج، به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی معرفی شده است افزود: روز به روز شاهد پیشرفت اقتصادی شهرستان قلعه گنج هستیم.
وی ادامه داد: ان شاالله با تلاش و همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می کند شاهد اتفاقات بهتری برای مردم این منطقه باشیم.
**راه اندازی 137 صندوق خرد روستایی در قلعه گنج
فرماندار قلعه گنج نیز گفت: 137 صندوق خرد روستایی در این شهرستان راه اندازی و تاکنون بیش از سه میلیارد تومان نقدینگی توسط اهالی قلعه گنج در این صندوق ها جمع آوری شده است.
وحدت عیدی اضافه کرد: در روستای دهندر 118 خانوار زندگی می کنند و با راه اندازی یک صندوق خرد در قالب 10 گروه و واریز یارانه های مردم توسط خود آنها بیش از 12 میلیون تومان وجه نقد جمع آوری شده است.
وی تصریح کرد: تاکنون سه میلیون و 500 هزار تومان تسهیلات از طریق این صندوق به مردم روستای دهندر پرداخت شده است.
در پی دستور مقام معظم رهبری به رئیس بنیاد مستضعفان برای آبادانی شهرستان محروم قلعه گنج در جنوب استان کرمان این بنیاد با حضور جدی در جنوب استان کرمان نقش تعیین کننده ای در آبادانی این خطه از میهن اسلامی برعهده گرفته است.
بر اساس این طرح؛ 200 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری و اجرای طرح ها توسط مردم و بخش خصوصی در استان کرمان در نظر گرفته شده و سقف پرداخت تسهیلات بنیاد برای هر طرح 30 میلیارد ریال است که در صورت جذب، این مبلغ افزایش خواهد یافت.
شهرستان قلعه گنج با 14 هزار و 200 کیلومتر مربع مساحت در فاصله این شهرستان تا مرکز استان 420 کیلومتر است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار