فرمانده کل سپاه پاسداران:
سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی در کنار دستاوردهای مادی، دستاوردهای معنوی نیز داشته است که شامل: استقلال، آزادی، امنیت کامل و مثال زدنی ، ترویج فرهنگ مقاومت در منطقه و جهان و شکست هیمنه ابرقدرت های شرق و غرب است.
کد خبر: ۵۶۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۲ 08 February 2018

به گزارش تابناک، سردار جعفری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تشکر از زحمات شبانه روزی استاندار کرمان، گفت: استان کرمان در امر توسعه ااستان نمونه در کشور است و الگوسازی در کشور برای پیشرفت و آبادانی بسیار لازم است.
فرمانده سپاه پاسداران در ادامه به دستاوردهای معنوی انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته اما دستاوردهای معنوی انقلاب بیشتر بوده است ازجمله استقلال، آزادی ، امنیت کامل و مثال زدنی، با وجود دشمنان خارجی فراوان، تهدیدها و توطئه ها، ایران از امنیت قابل قبولی برخوردار است.
وی افزود: ترویج فرهنگ مقاومت در منطقه و جهان و شکست هیمنه ابرقدرت های شرق و غرب از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب است که با پیروزی های پی در پی به دست آمده است.
سردار جعفری با تأکید بر این که انقلاب اسلامی دو بعد داخلی و خارجی دارد گفت: انقلاب اسلامی در بعد خارجی به همت سردار سلیمانی بسیار موفق و روبه جلو است.
فرمانده سپاه عنوان کرد زمانی که ایران با دست خالی در برابر دشمن در جنگ 8 ساله می ایستد، باعث اعتماد دیگر کشورها به خصوص عراق، سوریه و لبنان نیز خواهد شد که در برابر ظلم مقامت نمایند.
وی در ادامه گفت : در بعد داخلی بعد از یکسری پیشرفت ها در عرصه ره اه، جاده و زیرساخت ها، چالش اصلی معیشت مردم است و دشمن می خواهد با استفاده از این حربه جمهوری اسلامی را به تسلیم وادارد.
وی با تأکید براین که مشکلات داخلی مثل فساد، تبعیض و فقر قابل حل است بیان داشت: روحیه جهادی و انقلابی برای حل مشکلات لازم است. ما در جنگ تحمیلی با تلاش و مدیریت جهادی و انقلابی پیروز شدیم بدون تردید بحران اقتصادی کشور ساده تر از جنگ است .
جعفری گفت: امروز در استان کرمان شاهد عمل به گوشه هایی از کارهای موفق هستیم، بدون تردید با همین مدل کار که کار متفاوتی است و اعتمادی که مردم استان به مدیریت استان دارند و در استان های دیگر چنین اعتمادی وجود ندارد، می توان موفق شد.
در ادامه فرمانده کل سپاه عنوان کرد: به قول مقام معظم رهبری: مدیریت جهادی سه شرط دارد: 1- اخلاص در عمل، 2- سخت کوشی و 3- کار جهادی همراه با مخالف است. اولین مخالف کار جهادی، وضع جاری و عادت کردن به روال عادی است.
وی گفت: روش توسعه در کشور باید مورد تجدید نظر قرار گیرد، دولت روز به روز سنگین تر می شود و باید کار را به خود مردم واگذار کرد.
فرمانده سپاه در پایان با اشاره به سه مشکل اساسی کشور از قول مقام معظم رهبری که شامل فقر، فساد و تبعیض است، بیان کرد: امیدواریم در استان کرمان به عنوان الگو این سه مشکل از بین برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار