مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان به تشکیل شورای راهبردی بانوان اشاره کرد و گفت: این شورا بین 30 صنف و به دور از نگاههای سیاسی و جناحی تشکیل شده تا در مسیر رفع دغدغه های جامعه بانوان اقدام کند.
کد خبر: ۵۶۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶ 09 February 2018

فاطمه السادات حسینی روز پنجشنبه در بازدید از کارگاههای توانمندسازی بانوان زندانی کرمان با حضور خانواده شهید حججی افزود: باید بررسی و آسیب شناسی شود که در برخی موارد از جمله در رفع آسیب های اجتماعی به حد مطلوب نرسیده ایم.
وی اظهار کرد: برای جبران کاستی های موجود مسئول هستیم و باید به نقطه ای دست یابیم که نگاه و نگرش امام راحل (ره) محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: خودباوری، اعتماد به نفس و همدلی نیاز اساسی همه ما برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه کارهای بسیار خوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور انجام شده است افزود: در رفع آسیب های اجتماعی و نیز مشکلات معیشتی برخی خانواده ها باید پیشگیری کنیم.
وی تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت بسیار خوبی دارد و باید بر مبنای هم افزایی و تعامل امور را به بهترین شکل ممکن برای ارائه خدمت بهتر به مردم انجام داد.
مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان نیز گفت: در این مرکز زمینه اشتغال تعدادی از مددجویان رای باز زندانهای استان کرمان فراهم شده است.
رمضان امیری ادامه داد: این افراد در کارگاه های پته دوزی، خیاطی و تولید تشک و بالش مشغول به کار شده اند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت مالی 98 درصد از مددجویان زن رای باز مساعد نیست تصریح کرد: این افراد با اشتغال در کارگاه های مرکز حمایت از زندانیان ماهیانه درآمد دارند و می توانند بخش زیادی از هزینه های زندگی خود و خانواده شان را تامین کنند.
وی با تاکید بر اینکه ادارات و نهادها نباید نگاه جزیره ای به زندانها داشته باشند گفت: همکاری سازمان ها و نهادها در راستای تامین امکانات مورد نیاز برای اصلاح، تربیت و حرفه آموزی مددجویان امری ضروری است.
امیری افزود: زندان دماسنج آسیب های یک شهر است و همکاری سازمان ها با این اداره کل در مجموع منجر به اصلاح جامعه خواهد شد و از این رو، همراهی همه دستگاه ها ضروری است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان به همراه مادر و همسر شهید حججی از کارگاه توانمندسازی بانوان زندانی کرمان بازدید کرد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار