طی مراسمی
در مراسمی با حضور امام جمعه رابر، نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار رابر و جمعی از مسؤولان محلی و شهرستان‌های بافت و رودبار احمد طیاری جانشین مهدی‌پور در شهرداری رابر شد.
کد خبر: ۵۶۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱ 09 February 2018

احمد طیاری عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید رابر، اظهار داشت: افتخار ۴ دوره شهرداری را در شهرستان‌های رودبار، قلعه‌گنج و.. را دارم و در حال حاضر افتخارم این است که بعنوان شهردار رابر در شهر سردار سلیمانی خدمت کنم.

شهردار جدید رابر اضافه کرد: درجه شهرداری از یک تا ۱۷ است و بر اساس پتانسیل‌ها و درآمد شهرداری درجه می‌گیرد که شهرستان رابر بعد از ۵۴ سال شهرداری درجه 6 را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه طی بررسی‌های اولیه متوجه شده‌ام که مشکل اصلی شهرداری رابر بحث تملک‌هاست، عنوان کرد: مردم رابر باید در این زمینه شهرداری را حمایت کنند، مردم رابر عوارض قابل توجهی ندارند که بپردازند مسؤولان باید به این شهر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش فارس عصر امروز و در مراسمی با حضور امام جمعه رابر، نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار رابر و جمعی از مسؤولان محلی و شهرستان‌های بافت و رودبار احمد طیاری جانشین مهدی‌پور در شهرداری رابر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس در پایان آیین تودیع و معارفه شهرداران رابر با حضور مسؤولان کلنگ بهسازی پارک شهدای گمنام (ملت) در ۴ فاز با اعتبار اولیه ۲ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار به زمین زده شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار