نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس:
نماینده مردم شهرستان های بافت رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای اسلامی یکی از شیوه‌های دموکراسی است که بعد از انقلاب به ما هدیه شده و خدمت به مردم در این حوزه تمرین ‌بسیار خوبی است.
کد خبر: ۵۶۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳ 09 February 2018

علی بختیاری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار سابق و جدید رابر اظهار داشت: نظام‌های اداری و تشکیلات اداری ما هم بر اساس طبیعت تغییر می‌کند و ما به لحاظ جابجایی‌ها و پست‌ها به آن دل نمی‌بندیم و دلبستگی ما باید به نتیجه کار باشد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با اشاره به اینکه نگاه تحقیرآمیز در جامعه باید عوض شود، گفت: باید بپذیریم که آبروی دیگران را آبروی خودمان بدانیم.

وی ادامه داد: شورای اسلامی یکی از شیوه‌های دموکراسی است که بعد از انقلاب به ما هدیه شده و خدمت به مردم در این حوزه تمرین ‌بسیار خوبی است.

بختیاری اظهار داشت: انسان اگر اراده به کار داشته باشد مکانی که در آن قرار می‌گیرد مهم نیست، آنطور که انتظار می رفته در رابر اقدامی صورت نگرفته و همه ما در مقابل آن مسؤول هستیم.

وی گفت: سعی ما حرکت در مسیر توسعه و شکوفایی با هماهنگی و همدلی با همدیگر است و درجهت پیشبرد اهداف باید مجموعه‌ای متحد باشیم و اختلاف سلایق را برای اهداف نظام کنار بگذاریم.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با اشاره به اینکه در بخش‌های دولتی امکانات مالی قابل توجهی نیست، اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به ۶۰ تا 70 هزار طرح نیمه تمام وجود دارد که باید انجام شود.

بختیاری با اشاره به اینکه جاده مستقیم رابر به کرمان در اولویت ماست گفت: به جاده مستقیم رابر به کرمان مثل مابقی طرح‌های مطالعاتی بودجه‌ای ملی تخصیص نیافته و بودجه استانی دارد و اخیرا 7 میلیارد جذب شده و اینکه با مشارکت مس(درآلو) و گذاشتن در طرح‌های اقتصاد مقاومتی، امیدواریم قطعه دوم آن هم اجرایی شود.

بختیاری از معدن مس درآلوئیه رابر و طرح گردشگری هنزا، هتل پلاس و گردشگری به عنوان ظرفیت‌های شهرستان یاد کرد و گفت: باید کمک کنیم و سرعت پیگیری بیشتر باشد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار