مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: گردنه های برفگیر سربیژن و جبالبارز جیرفت با تلاش راهداران باز است و تردد در این مسیرها جریان دارد.
کد خبر: ۵۶۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲ 09 February 2018

مسعود جمیلی کرمانی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران به بارش شدید برف در گردنه برفگیر سربیژن ساردوئیه جیرفت اشاره کرد و افزود: با توجه به نقشه های هواشناسی احتمال تدوام بارندگی تا بامداد فردا وجود دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به حضور 30 اکیپ از راهداران اداره کل راهداری در محورهای برفگیر جیرفت از رانندگان خواست در صورت قصد تردد در گردنه های برفگیر جیرفت حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از تردد غیرضروری در محورهای برفگیر جدا خودداری کنند.
وی از اعزام 10 نیروی کمکی راهدار و هفت دستگاه کامیون سنگین به گردنه سربیژن ساردوئیه خبر داد و گفت: با وجود نمک پاشی و تیغ زنی مداوم در راهها شدت بارش برف بسیار زیاد است.
وی اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه به دلیل بارش برف در راههای ساردوئیه کندتر شده اما تمام محورها باز و راهداران در این مسیرها مشغول عملیات راهداری هستند.
جمیلی کرمانی همچنین بیان کرد: با توجه به احتمال بروز پدیده توفان شن در شب در محورهای رودبار جنوب - ایرانشهر و قلعه گنج - جاسک رانندگانی که این مسیر را برای سفر انتخاب کرده اند جوانب احتیاط را رعایت کنند.
وی از رانندگان خواست در هنگام توفان از توقف در محور اصلی راه و نزدیک به خط سفید حاشیه ای جدا خودداری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با اشاره به فعال بودن سامانه مرکز مدیریت راه ها از مردم و رانندگان درخواست کرد، قبل از سفر با تماس از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت راهها از وضعیت جاده ای مبدا و مقصد سفر آگاه شوند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار