سردار سلیمانی:
فرمانده سپاه قدس با تأکید بر این که باید افرادی را که با انقلاب فاصله دارند با انقلاب و شهدا آشنا کرد گفت: سفره انقلاب و شهدا باید به بزرگی سفره ضیافت الله باشد و همه را در خود جای دهد.
کد خبر: ۵۶۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰ 10 February 2018

به گزارش تابناک کرمان، در جلسه بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان که شنبه شب با حضورفرمانده سپاه قدس سردار قاسم سلیمانی، استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه برگزار شد، سردار ابوحمزه فرمانده قرار گاه ثارالله از سردار سلیمانی درخواست کرد: تلاش کنیم فرصتی برای دیدار ستاد کنگره با مقام معظم رهبری فراهم شودو همچنین دیدار مردم کرمان با مقام معظم له میسر گردد.

سردار سلیمانی به عنوان ریاست کنگره،  جلسه را بسیار ارزشمند دانست و گفت: برای من افتخار است که در این جلسه حضور داشته باشم.
وی در ادامه به اهمیت این قبیل کنگره ها پرداخت و اظهار کرد: سیره امام خمینی(ره) در ارتباط با شهدا به ثبوت رسید. امام خمینی در بحث جهاد اکبر وادی حب، محبت و عشق را به جامعه نشان داد، که پله ای بالاتر در جهاد اکبر است.
وی افزود: شهید مرتبه حب و عشق را درک کرده است، زیرا در این مرحله تعلقات دیگر از بین می رود و شهید چهره امام گونه را به نمایش می گذارد.
سردار سلیمانی در ادامه تصریح کرد: باید آدم هایی را به انقلاب و شهدا نزدیک کنیم که با انقلاب فاصله دارند. باید دانشجوها را بافکر شهید و خانواده شهید آشنا کرد، باید سفره بزرگی پهن کنیم به گستردگی سفره رمضان که همه را جا بدهد و کسی خوف اظهار نظر در جمع ما را نداشته باشد.
فرمانده سپاه قدس در ادامه با بیان این که کار کردن برای شهدا کمتر از حج مقبول نیست؛ جمله امام راحل مبنی بر اینکه « ای نشستگان در مقابل خانه خدا به ایستادگان در مقابل دشمن خدا قیام کنید» را یادآوری کرد و اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدا کار ارزشمندی است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار