مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در شهرستان جیرفت مورد استقبال بی نظیر مردم این شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۵۶۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 12 February 2018

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۴ بهمن تا ۲۲ بهمن به مدت نه روز در شهرستان جیرفت برگزار شد.

وی افزود:در این دوره از جشنواره ۱۵ عنوان فیلم سینمایی برای عموم مردم در ۴ نوبت اکران شد و شب گذشته با اکران فیلم « به وقت شام »به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به پایان رسید و مورد استقبال پرشور مردم شهرستان جیرفت قرار گرفت.

اسحاقی با اشاره به اینکه برگزاری جشن سیمرغ و پروانه ها،یکی از خصوصیات این دوره از جشنواره فجر بود تصریح کرد: جشن سیمرغ و پروانه ها با پخش فیلم های؛قهرمانان کوچک،دنیای کیف ها ، فیلشاه،دزد و پری و شکلاتی، به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان مدارس و مهد کودک ها برگزار شد.

حسین اسحاقی پرمخاطب ترین فیلم جشنواره فجر در جیرفت را فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا عنوان کرد و افزود: در بین فیلم های به نمایش درآمده جشنواره فجر در جیرفت ،فیلم به وقت شام بیشترین و فیلم جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت کمترین مخاطب را به خود اختصاص دادند.

وی گفت:فیلم های جاده قدیم ،امیر،ماهورا،دارکوب،بمب،مغزهای کوچک زنگ زده،به وقت شام،چهار راه استانبول ،سوءتفاهم،و خجالت نکش همزمان با سراسر کشور در شهرستان جیرفت اکران شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن تشکر از استقبال بی نظیر مردم از جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: بیش از دوهزار نفر از مردم شهرستان جیرفت موفق به تماشای فیلم های این دوره از جشنواره فیلم فجر شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار