آیین بزرگداشت خیر مدرسه‌ساز زنده‌یاد مجتبی حکمت در دبیرستان دخترانه کوثر شهرستان زرند برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲ 13 February 2018

آیین بزرگداشت خیر مدرسه‌ساز زنده‌یاد مجتبی حکمت عصر امروز به همت انجمن اولیا و مربیان در دبیرستان دخترانه کوثر شهرستان زرند برگزار شد.

علی صادق‌زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در این آیین با بیان اینکه خیران با نیت خیرخواهانه خود موجب رشد، توسعه و پیشرفت علمی و فرهنگی شده و سرمایه‌ای جاودانی و باقیات الصالحات ارزشمندی را برای خود رقم می‌زنند، افزود: بی‌تردید دعای خیر دانش‌آموزان، اولیا و مربیان که در مدرسه این نیکوکار بزرگ، علم می‌آموزند توشه آخرت این خیر نیک اندیش خواهد بود.

وی نقش خیران در مدرسه‌سازی را بسیار محسوس و قابل توجه و تقدیر دانست و ابراز داشت: دولت بدون همراهی خیران مدرسه‌ساز، نمی‌توانست به این حجم از تامین مدارس مورد نیاز دست یابد.

حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش زرند هم با ابراز همدردی با خانواده مرحوم حکمت از اقدام ارزشمند و این خیر در واگذاری زمین دبیرستان دخترانه حکمت تجلیل کرد و گفت: خیران مدرسه‌ساز عملا پا به میدان مبارزه با جهل و بی‌سوادی گذاشتند و بی‌شک یکی از موانع رسیدن به رستگاری موضوع جهل و نداشتن دانش و معرفت است.

فرهاد ضیاءالدینی از اعضای هیأت امنای دبیرستان دخترانه کوثر شهرستان زرند نیز بیان داشت: مرحوم مجتبی حکمت با فعالیت‌های خیر خود با اهدا 4 هزار و 500 مترمربع زمین در زمینه ساخت دبیرستان دخترانه کوثر و همچنین یک هزار و 800 متر مربع زمین برای احداث مسجد قمر بنی‌هاشم در مجموع به ارزش 15میلیارد ریال نام خویش را ماندگار کرد.

وی اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز هم برای فرزندان این سرزمین فضای آموزشی می‌سازند و هم با کار خیر خود فرهنگسازی می‌کنند و اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه آنها مشوق دیگر افراد جامعه برای برداشتن گام در این مسیر است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار