24 تا 28 بهمن ماه جاری
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان از برگزاری نمایشگاه تخصصی گردشگری، فناوری و خدمات سفر استان از تاریخ 24 تا 28 بهمن ماه جاری در محل بازار موبایل شهر کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳ 13 February 2018

محمود وفایی اظهار داشت: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار دفاتر خدمات مسافرتی در جذب گردشگر به کشور و همچنین صادرات گردشگری باید نقش این دفاتر در دنیای پررقابت گردشگری بازنگری و ارتقا یابد.

وی عنوان کرد: بدون شک برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه گردشگری به ویژه دفاتر خدمات مسافرتی می‌تواند در نمایش گذاشتن دستاوردها و همچنین ایجاد رقابت سالم در بین این دفاتر نقش به سزایی را ایفا کند.

وفایی به اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی گردشگری، فناوری و خدمات سفر استان کرمان اشاره و تصریح کرد: معرفی تورهای ویژه نوروز 97 و فناورهای نوین شرکت‌های خدمات مسافرتی، آشنایی علاقمندان با ظرفیت‌های موجود در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای تورهای مسافرتی، هم افزایی در بین اجزای صنعت گردشگری استان و نمایش دستاوردهای شرکت‌های جدید در جهت توسعه نرم‌افزارهای گردشگری و ... از اهداف بارز این نمایشگاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمان عنوان کرد: در نمایشگاه مذکور 30 غرفه به معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی استان کرمان می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شده از تمام فعالان حوزه گردشگری استان کرمان به ویژه هتلداران، مجموعه‌های اقامتی، شرکت‌های هواپیمایی و خدمات مسافرتی هوایی، ریلی و جهانگردی، سازمان‌ها و انجمن‌های گردشگری و طبیعت گردی در این نمایشگاه دعوت به عمل آید تا به ایجاد فضای همکاری بین تاسیسات گردشگری استان کمک شود.

بنابراین گزارش، نمایشگاه تخصصی گردشگری، فناوری و خدمات سفر استان کرمان از تاریخ 24 تا 28 بهمن ماه جاری ازساعت 10 تا 21 در محل بازار موبایل ایران برگزار می‌شود

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار