فرمانده انتظامی زرند خبر داد؛
سرهنگ چوگانی فرمانده انتظامی شهرستان زرند از انهدام چهار باند از سارقین حرفه‌ای با ۵۱ فقره سرقت در این شهرستان و دستگیری ۱۶ سارق خبر داد
کد خبر: ۵۶۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 14 February 2018

سرهنگ نورعلی چوگانی فرمانده انتظامی شهرستان زرند ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به افزایش سرقت از منازل در شهرستان زرند، تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی مقام قضائی برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات ویژه اطلاعاتی، تجزیه و تحلیل آثار به جامانده در صحنه جرم و استعلام های صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

وی گفت: در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه سارقین در یکی از استانهای غربی کشور و سایر شهرستانهای استان ، چهار باند از سارقین شناسایی و ۱۶نفر از اعضای این باندهای سرقت، در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی زرند اضافه کرد: سارقین دستگیر شده با توجه به اینکه دارای سابقه سرقت بوده اند، در تحقیقات گسترده ای که از آنها به عمل آمده، به ۵۱ فقره سرقت منزل ، احشام و موتور سیکلت اعتراف کردند بطوریکه ارزش اموال مسروقه قریب ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ چوگانی با هشدار به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت نسبت به رعایت نکات حفاظتی و نصب دوربین‌های مداربسته توجه جدی داشته باشند.

منبع: صبح زرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار