مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه شهرداری کرمان چندین سال است که خدمات خوبی به پایانه مسافربری شهر کرمان نداده است گفت: پایانه مسافربری کرمان وضعیت نابسامانی دارد.
کد خبر: ۵۶۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 14 February 2018

خداداد مقبلی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل سفر نوروزی استان کرمان با بیان اینکه ترمینال مسافربری کرمان وضعیت بسیار نابسامانی دارد اظهار داشت: پایانه مسافربری، پیشانی کرمان است و شهرداری توجه خوبی به این مکان ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه به ایام نوروز نزدیک می‌شویم بیان کرد: شهرداری کرمان چندین سال است که خدمات خوبی به پایانه مسافربری شهر کرمان نداده است.

وی با بیان اینکه در بحث تامین سوخت مسافران نیز باید تمهیدات لازم انجام شود افزود: پیش فروش بلیط‌های نوروزی از 17 بهمن آغاز شده و تا اسفندماه پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی انجام می‌شود.

مقبلی با اشاره به اینکه برای مجوز عبور و مرور اتوبوس در محور گردشگری دلفارد باید شورای ترافیک استان تشکیل شود خاطر نشان کرد: این محور با مصوبه قبلی شورای ترافیک بر اثر یک سانحه اتوبوس برای عبور اتوبوس بسته شده است.

کمپین "نه به تصادفات" در استان کرمان اجرایی می‌شود

در این جلسه رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: در ایام نوروز برای سومین سال متوالی کمپین "نه به تصادفات" در استان کرمان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه از 28 اسفند تا 14 فروردین سال 97 جمعیت هلال احمر برای میزبانی خوب از مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل است بیان کرد: 23 پست و 18 شعبه هلال احمر در سطح استان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه خیمه‌های نماز نیز در کنار پست‌های هلال احمر برپا می‌شود بیان کرد: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر 19 پایگاه امدادی در داخل شهرها، دو پایگاه کوهستان و 10 پایگاه موقت و سیار نیز راه‌ندازی می‌کند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار