شهردار زرند عنوان کرد
شهردار زرند با اشاره به طلب 4 میلیارد تومانی خود از عوارض شهروندی گفت: بدهی رسمی شهرداری زرند 25 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۵۶۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳ 15 February 2018

محمدرضا مهدلو ظهر امروز در نشست خبری، جلب اعتماد شهروندان را به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری در مدیریت شهری مطرح کرد و اظهار داشت: به دنبال تبلیغات نیستیم، بلکه رفع چالش‌ها و مشکلات را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: به روزرسانی، پویایی و کارآمدتر کردن سیستم اداری از اولویت کاری است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و در این راستا می‌طلبد مدیران شهرداری و مجموعه‌های تحت امرشان کمر همت را ببندند تا با سرعت هرچه بیشتر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی فرهنگی را به صورت کارشناسانه به پیش ببریم.

مهدلو جذب سرمایه‌گذار را یکی از مهمترین اهداف شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: درب اتاق شهرداری زرند همیشه به روی سرمایه‌گذاران باز است و سرمایه‌گذاران مورد حمایت جدی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری زرند قرار خواهند گرفت.

شهردار زرند گفت: در سال‌های گذشته شهر زرند دچار چالش‌های شهری فراوانی شده بوده و هم اکنون بخش قابل توجهی از این مشکلات رفع شده است.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات شهری از جمله عدم پارکینگ، سد معبر، دوره گردها و ... گفت: در این راستا از کارشناسان و نخبگان مراکز عالی آموزشی با نشست‌هایی که برگزار خواهیم کرد از طرح‌های آنها در زمینه مدیریت شهری استفاده می‌کنیم.

مهدلو فضای سبز شهر زرند را 210 هکتار عنوان کرد و با اشاره به بحران کم‌آبی در منطقه، جداسازی آب شهری برای آبیاری فضای سبز را یکی از مهمترین اهداف شهرداری عنوان کرد و گفت: اصلاح الگوی کشت گل‌ها و درختان کم آب و اجرای طرح نوین آبیاری در دستور کار قرار دارد که بخش قابل توجهی اجرا شده و در این راستا به تدریج چمن طبیعی حذف می‌شود.

وی ابراز داشت: تعداد 90 دستگاه ماشین‌آلات در شهرداری زرند وجود دارد و از این تعداد 50 ماشین‌آلات سنگین است و بسیاری از آنها نیز فرسوده شده‌اند.

مهدلو گفت: در حال حاضر شهرداری زرند 11 میلیارد و 500 میلیون تومان به اداره تأمین اجتماعی، یک میلیارد و 900 میلیون تومان به اداره اوقاف و 980 میلیون تومان به اداره آبیاری بدهی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مجموع بدهی‌های رسمی شهرداری زرند 25 میلیارد تومان است و در این بین بدهکاری‌های پنهان زیادی در مجموعه شهرداری زرند وجود دارد و شهرداری تنها 9 میلیارد تومان بدهی به اشخاص حقیقی دارد.

مهدلو یادآور شد: شهروندان هر محله‌ای که 50 درصد هزینه آسفالت را پرداخت کنند، خارج از نوبت آسفالت معابر انها انجام می‌شود.

وی عدم پرداخت عوارض از سوی شهروندان را یکی دیگر از مشکلات دانست و گفت: شهروندان زرندی حدود 4 میلیارد تومان عوارض به شهرداری بدهکار هستند که در صورت پرداخت به موقع بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار