مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: اگر بخواهیم در گردشگری نوین موفق شویم باید از شیوه های گردشگری سنتی عبور کنیم و از امکانات و فناوری های جدید استفاده کنیم.
کد خبر: ۵۶۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴ 15 February 2018

محمود وفایی شامگاه چهارشنبه در آیین گشایش نمایشگاه تخصصی گردشگری،فناوری و خدمات سفر در کرمان افزود: ابزار و تکنولوژی جدید باید به ارائه خدمات متنوع تر با هزینه کمتر منجر شود.
وی تصریح کرد: امروز موبایل، اینترنت، فضای مجازی و سایت ها هم موقعیت های گردشگری را معرفی می کند و هم هزینه کمتری به گردشگری تحمیل می کند و موجب فراهم شدن امنیت و ثبات می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: استفاده از امکانات و فناوری فرصت شفافیت در حوزه گردشگری را فراهم خواهد کرد.
وی با اشاره به راه اندازی نمایشگاه تخصصی، گردشگری، فناوری و خدمات سفر کرمان تاکید کرد: چنین نمایشگاهی نشان دهنده ظرفیت همبستگی بین تمام عناصر و کسانی است که در صنعت گردشگری فعال هستند.
وفایی اظهار کرد: استان کرمان با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بیشمار در مسیری قرار گرفته که به یکی از چهار مقصد اصلی گردشگری کشور تبدیل شود.
وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در بحث زیر ساخت های گردشگری استان افزود: با همکاری خوب بخش خصوصی و تبلیغات خوب، امسال موفق شدیم یک معرفی جاذبه های گردشگری استان را نسبت به سالهای قبل بهتر انجام دهیم.
وی تصریح کرد: تا 2 یا سه سال آینده هیچ مشکلی در بخش زیرساخت های گردشگری نخواهیم داشت و تمام نیاز مجموعه ها و عناصری که به گردشگران خدمات می دهند مرتفع خواهد شد.
وفایی تاکید کرد: امروز تبلیغات و بازاریابی یکی از اصلی ترین نیازهای گردشگری استان است و معرفی هرچه بیشتر، منظم تر و بهتر جاذبه های گردشگری باید بهتر انجام شود.
این آیین با حضور رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه گردشگری برگزار شد.
نمایشگاه تخصصی گردشگری، فناوری و خدمات سفر استان کرمان از 24 تا 28 بهمن و ازساعت 10 صبح الی 21 در محل بازار موبایل ایران واقع در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، نرسیده به چهارراه امام جمعه شهر کرمان میزبان علاقمندان است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار