معاون فرماندار ریگان خبر داد
معاون عمرانی فرماندار ریگان گفت: توفان شدید شن و ریزگردها تاکنون 50 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های شهرستان وارد کرده است.
کد خبر: ۵۶۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 15 February 2018

محمد مطهری امروز  با بیان اینکه توفان شدید شن خسارات زیادی به باغات نخیلات، مزارع گندم و جو، فضای سبز شهری و برق و آب وارد کرده است، اظهار داشت: با تلاش هشت ساعته اداره آب و فاضلاب شهری ریگان، آب شهر ریگان وصل و برق تمام روستاهای شهرستان برقرار است.

معاون عمرانی فرماندار ریگان تصریح کرد: بروز پدیده ریزگردها امروز در ریگان موجب کاهش دید و بروزمشکلات تنفسی برای شهروندان ریگانی شده است و تاکنون هشت نفر از شهروندان ریگانی وارد مراکز بهداشتی درمانی شده‌اند.

وی از آمادگی نیروهای امدادی راهداری و مراکز بهداشتی درمانی در شهرستان ریگان خبر داد و بیان داشت: طی دیروز و امروز نیروهای امدادی 32 مسافر گرفتار در شن و ریزگردها را امدادرسانی و اسکان دادند.

مطهری با اشاره به اینکه توفان شن بیش از 50 روستا را در محاصره شن‌های روان قرار داده بود، گفت: با فروکش شدن توفان امدادرسانی به این روستا انجام و اکنون 12 روستا در محاصره ریزگردها قرار دارند.

معاون عمرانی فرماندار ریگان خاطرنشان کرد: به‌دلیل خاموش بودن دستگاه پایش غلظت ریزگردها آمار دقیق از میزان غلظت ریزگردها در شهرستان در دست نداریم.

به گزارش فارس، ریگان کانون بحران فرسایش بادی و ریزگردها تا مرکز استان کرمان 285 کیلومتر فاصله دارد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار