روگذر پل باغ ملی کرمان در تقاطع ولی عصر(عج) امروز بعد از گذشت سی ماه به افتتاح و بهره برداری رسید . این پروژه هنوز کاملا به اتمام نرسیده است و شهردار کرمان ابراز امیدواری کرد که همزمان با افتتاح طرح میدان آزادی این طرح هم تکمیل شود.
کد خبر: ۵۶۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 16 February 2018

به گزارش تابناک کرمان امروز جمعه ، پل باغ ملی شهر کرمان بر روی تقاطع ولی عصر (عج) بعد از گذشت 30 ماه با حضور استاندار ، جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ، پورابراهیمی نماینده مجلس ،شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین استان افتتاح شد.
عالم زاده شهردار کرمان در آئین افتتاح این طرح با بیان اینکه امروز فقط پل رو گذر افتتاح می شود گفت: تکمیل این طرح بر عهده شهرداریست و قرارگاه خاتم الانبیا به تعهداتش عمل کرده است.
شهردار عنوان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء کار خود را در این پروژه انجام داده است اما شهرداری موفق به اجرای بخشی از طرح مورد نظر به دلیل مسائل تملک و معارض نشده است که سعی می شود به زودی این اقدامات نیز انجام شده و تقاطع ولی عصر (عج) به طور کامل افتتاح خواهد شد.
وی افزود: همچنان دو نقطه معارض در مسیر تکمیل این طرح قرار دارد که امیدواریم همزمان با افتتاح طرح میدان آزادی این معارض هم برطرف شود.
عالم زاده گفت: کار طراحی و اجرای پل باغ ملی از 30 ماه قبل آغاز شده است و برای اجرای این طرح 40 میلیارد تومان در حوزه عمرانی و 20 میلیارد تومان در بحث تملک املاک معارض با این طرح هزینه شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز با تشکر از تلاش های شهرداری، استاندار ، معاون عمرانی استاندار کرمان و شهروندان تصریح کرد: قرارگاه خات نیز با وجود عدم انجام تعهدات شهرداری به علت تنگناهای مالی اما همچنان مشغول فعالیت است.
فرشاد بیان داشت: 200 میلیارد تومان از 1 هزار میلیارد تومان مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از شهرداری کرمان است و از 350 میلیارد تومان بدهی شهرداری به پیمانکاران بیش از 200 میلیارد تومان بدهی به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) است که باید پرداخت کنیم و نیاز است برنامه‌ریزی در راستای تامین منابع برای شهرداری صورت گیرد.
وی افزود: استمرار پروژه‌ها ضروری است و متعهد هستیم تمام پروژه‌هایی که در چارچوب قراردادها است را اجرا کنیم و تاکنون هیچ پروژه‌ای در کرمان تعطیل نشده و نمی‌شود هر چند ممکن است بر اساس نظر کارشناسی اصلاح و تغییراتی در اجرای پروژه‌ها به وجود آید که امری طبیعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار