امام جمعه موقت رفسنجان:
امام جمعه موقت رفسنجان گفت: مسؤولان با روحیه جهادی و انقلابی مشکلات مردم را برطرف کنند.
کد خبر: ۵۶۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 16 February 2018

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تأکید بر رعایت تقوا اظهار داشت: همه باید حریم تقوا را همیشه رعایت کنیم.

 

وی با قدردانی از حضور مردم با بصیرت و ولایتمدار رفسنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: این حضور بار دیگر ثابت کرد مردم ما تا آخر پای آرمان‌های امام راحل و شهدا ایستاده‌اند.

خطیب موقت جمعه رفسنجان بیان داشت: این تحرک و پویایی را اطاعت از رهبری به ما داده و به قول سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی دست و پای این مردم را باید بوسید.

وی افزود: هر جا خطری متوجه نظام و انقلاب شده، مردم وارد صحنه شدند و باید از این مردم تشکر کرد و تشکر واقعی این است که مسؤولان با روحیه جهادی و انقلابی مشکلات این مردم را برطرف کنند.

حسینی با اشاره به ورود کاروان شهدای گمنام به استان کرمان خاطرنشان کرد: شهدای گمنام عزیزند چرا که در زمین نام و نشان ندارند روز یکشنبه دو تن از این شهدا میهمان رفسنجان هستند و ساعت ۱۱ دوراهی سقاخانه به استقبال این دو شهید گرانقدر برویم.

وی ادامه داد: روز دوشنبه از حسینیه ثارالله معراج الشهدا پس از قرایت زیارت عاشورا به سمت میدان قدس، میدان علی بن ابیطالب(ع) بلوار طالقانی و میدان شهدا به سمت دانشگاه آزاد تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار