امام جمعه جیرفت تأکید کرد:
امام جمعه جیرفت خطاب به استاندار کرمان و نماینده مردم جیرفت گفت: طی یک هفته آینده باید تکلیف شهردار جیرفت مشخص شود، اجازه ندهید افراد منفعت‌‌طلب و فرصت‌‌طلب بیشتر از این به منافع مردم خیانت کنند.
کد خبر: ۵۶۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 16 February 2018

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تقدیر از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، این راهپیمایی پاسخ قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان بود و همچنین توصیه ایشان به مسؤولان کشور این بود که با استقامت کامل، روحیه انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت و از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

وی با اشاره به روحیه انقلابی در مقابل روحیه اشرافی و طاغوتی افزود: بنا به فرموده امام خمینی (ره) ملت عدالت می‌خواهد، اتاق بزرگ نمی‌خواهد، ملت وزارتخانه اسلامی می‌خواهد.

سعادت‌فر ابراز داشت: وقتی که یک محیط اشرافی، طاغوتی و ادبیات اشرافی شد، دیگر با نعره اشرافی نمی‌شود با آمریکا و استکبار جنگید و ملاک کسب ثروت از هر راهی می‌شود.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: هنگامی که خصلت‌ها اشرافی و طاغوتی شد با وطن فروشی می‌خواهند، کسب درآمد کنند و ملتی را که با تقدیم هزاران شهید یک وجب از خاک مقدس خود را در اختیار دشمن قرار نداده است، اکنون نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید که خاک جزایر تنب بزرگ و کوچک یا ابوموسی را به امارات بفروشیم و از این طریق کسب ثروت و درآمد کنیم.

وی افزود: این خوی اشرافی و طاغوتی موجب می‌شود که نماینده مجلس ما در مورد یک فرد لائیک سگ‌باز و جاسوس بگوید که تمام کسانی که او را می‌شناختند، نظر مثبتی درباره شخصیت وی داشتند و دولت هم چند وزیر را مأمور بررسی پرونده وی در مورد خودکشی می‌کند در حالی که نظر قوه قضاییه در این راستا صحیح است.

سعادت‌فر خاطرنشان کرد: هنگامی که صفت اشرافی و طاغوتی حاصل شد، دغدغه‌های انسان تغییر می‌کند و از مرام فاصله می‌گیرند و به جای دغدغه‌های عمومی مردم مسائلی مطرح می‌شوند که با خواست مردم کیلومترها فاصله دارد.

وی افزود: چرا برخی از افراد در راهپیمایی 22 بهمن حرف‌هایی می‌زنند که با وحدت جامعه منافات دارد، مثلاً می‌گویند نهادها و ارگان‌ها راه انتخابات را سهل کنند، اما آیا راه انتخابات روی کدام انسان انقلابی و وفادار به شما و خدمتگزار مردم سخت است، این راه بر روی افراد وطن فروش، خائن به نظام و خون شهدا بسته است و باید همچنان بسته بماند.

وی عنوان داشت: رسانه‌هایی که از اشخاص پول می‌گیرند، دغدغه‌های جامعه را غلط معرفی می‌کنند، جامعه دینی و انقلابی به هیچ‌وجه دغدغه کنسرت و آزادی‌های شهوانی ندارند و افراد انقلابی و رسانه‌های انقلابی دغدغه‌های عامه مردم و هنجارهای انقلابی را دارند.

سعادت‌فر بیان داشت: خانواده‌ها باید مراکز آموزشی و تربیتی فرزندان خود را به صورت جدی رصد کنند، زیرا سند 2030 را در قالب طرح ایدز مطرح کرده‌اند.

امام جمعه جیرفت با هشدار جدی به استاندار کرمان و نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در موضوع انتخاب شهردار جیرفت گفت: در موضوع انتخاب شهردار جیرفت عامل تمام مشکلات این است که برخی‌ها خود را فراتر از قانون و قیم مردم می‌دانند.

سعادت‌فر ادامه داد: بنده در جلسات خصوصی بارها به مسؤولان تذکر دادم و الان هم اینجا می‌گویم مشکل فقط منیت‌ها و هوا و هوس‌ها است و هیچ اشکال قانونی وجود ندارد.

وی افزود: از استاندار کرمان و نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی می‌خواهم که طی یک هفته آینده تکلیف شهردار جیرفت را مشخص کنند و اجازه ندهند، یکسری افراد منفعت‌‌طلب و فرصت‌‌طلب بیشتر از این به منافع مردم خیانت کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار