کاروان پیکر مطهر ۲۰ شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس وارد فرودگاه بین‌المللی کرمان شد.
کد خبر: ۵۶۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 17 February 2018

کاروان پیکر مطهر 20 شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس لحظاتی پیش به فرودگاه بین‌المللی کرمان وارد و مورد استقبال پرشور و کم نظیر مردم شهیدپرور کرمان و مسئولان قرار گرفت.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، ذکاءاسدی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین عرب‌پور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله، بابایی فرماندار کرمان، سرهنگ ابوالحسنی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان، سردار حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان حضور داشتند.

سرهنگ پاسدار محمد‌مهدی ابوالحسنی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با تسنیم اظهار‌داشت: استان کرمان در روزهای پایانی ایام فاطمیه‌‌(س) میزبان کاروان 20 شهید گمنام است که این شهدا در شهرستان‌های انار، رفسنجان، شهربابک، سیرجان، کرمان و عنبرآباد تدفین می‌شوند.

وی با بیان اینکه این شهدا در 11 نقطه استان کرمان تدفین می‌شوند بیان کرد: پیکر پاک این شهدا در چهار مکان شهرستان شهربابک، در سیرجان در دو مکان، رفسنجان یک مکان، انار دو مکان، کرمان یک مکان و مردهک عنبرآباد در یک مکان تدفین می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه با احتساب این 20 شهید تعداد شهدای گمنام استان کرمان به 268 شهید می‌رسد گفت: کاروان شهدا فردا صبح به سمت شهربابک حرکت کرده و فردا شب مراسم وداع با این شهدا در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین شهدا در دانشگاه آزاد رفسنجان و شهربابک روز دوشنبه انجام می‌شود افزود: آئین تشییع و تدفین پیکر مطهر بقیه شهدا، سه شنبه برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار