رئیس سازمان صنعت و تجارت کرمان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: صادرات استان کرمان اکنون 2.2 میلیارد دلار است که باید در پایان برنامه ششم به 6.3 برسد و سهم 39 درصدی را نیز به 48 درصد افزایش دهیم.
کد خبر: ۵۶۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 17 February 2018

مهدی حسینی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست میز کشوری پسته با حضور نمایندگان استان‌های دارای این محصول از تقویت پسته و مس استان برای صادرات این دو محصول گفت و اظهار داشت: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی، تولید محصولات صادرات‌گرا در سیاست اقتصادی کشور شکل گرفت و با توجه به ظرفیت استان‌ها، آن را پیگیری کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: کرمان در زمینه‌های پسته و مس قابلیت زیادی دارد و کار در این زمینه از طرف وزارت برای استان ابلاغ شد، در این زمینه نقاط ضعف و قوت آن را برای تقویت صادرات آن در دستور کار قرار داده‌ایم و جمع‌بندی آن برای وزارتخانه ارسال می‌شود.

حسینی نژاد ابراز کرد: صادرات استان کرمان اکنون 2.2 میلیارد دلار است که باید در پایان برنامه ششم به 6.3 برسد و سهم 39 درصدی را نیز به 48 درصد افزایش دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه کرمان با یک اقدام جدید نحوه رشد و توسعه را تغییر داده و از سیاست‌های کلان کشور که در آن توجه به بخش خصوصی کم‌رنگ‌تر بود، فاصله گرفته است، تصریح کرد: کرمان این نگاه را تغییر داد و به سمت بخش خصوصی رفت و نسبت بودجه از دولتی به خصوصی کاملا برعکس شده و به رشد صنعت، معدن و تجارت استان کمک کرده و بهره‌وری آن را بالا برده است.

وی ادامه داد: نتیجه این اقدام در استان، 36 هزار میلیارد تومان پروژه در حال افتتاح است که عموما بالای 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار