معاون سازمان صدا و سیما خبر داد
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما از ساخت 100 مستند فاخر شهدای حرم خبر داد و گفت: 10 مجموعه از این مستندها مربوط به شهدای حرم استان کرمان است.
کد خبر: ۵۶۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 17 February 2018

علی دارابی ظهر امروز در آیین افتتاح 40 پروژه فنی صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار داشت: کرمان هم به لحاظ قدمت، تاریخ، تمدن و فرهنگ و هم به لحاظ فرهنگ فعالیت‌های انقلابی و دفاع مقدس، سابقه درخشانی دارد.

وی به وجود بیش از 6 هزار شهید استان کرمان اشاره کرد و گفت: این استان زادگاه بزرگمردانی است که افتخارآفرین ایران و جهان اسلام هستند.

دارابی با اشاره به دستاوردهای سازمان صدا و سیما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی به زبان‌های متعدد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به قرارگیری سازمان صدا و سیما در برنامه‌های تحریمی دشمنان اظهار داشت: کار در رسانه کار و حرکت در میدان مین است و باید همه جوانب را سنجید.

دارابی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری 40 پروژه فنی و 15 پروژه تولیدی در صدا و سیمای مرکز کرمان ابراز داشت: با مشارکت و سرمایه‌گذاری صدا و سیما و استانداری کرمان، امیدواریم سال آینده شاهد جشن اتمام پروزژه دیجیتال‌سازی و پوشش دیجتال استان کرمان باشیم.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به در حال تهیه بودن 100 مستند فاخر برای شهدای حرم در کشور گفت: استان کرمان در این حوزه نیز پیشتاز است و 40 شهید مدافع حرم را تقدیم کرده که مقرر شده تا 10 مستند فاخر شهدای حرم متعلق به استان کرمان باشد.

وی افزود: برای سال آینده مستندهایی را برای مشاهیر رجال و مفاخر انقلاب اسلامی در دست ساخت داریم که کرمان در این زمینه هم در خط مقدم است و از پیشگامان بوده است.

دارابی تهیه مستند کارنامه انقلاب در استان کرمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: این مستند به ویژه برای نسل جوان به خوبی به نمایش درآید که جوانان ما احساس افتخار نسبت به راهی که انقلاب آمده داشته و امیدوار به آینده باشد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار