سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت : تیم ما در بازی برابر نساجی عملکرد بهتری داشته و شایسته پیروزی بوده است.
کد خبر: ۵۶۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 18 February 2018

به گزارش تابناک : "دراگان اسکوچیچ " عصر پنجشنبه پس از پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ما 90 دقیقه واقعا فوتبال بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم ، اما نساجی فقط دفاع کرد.
وی با بیان اینکه زمین مسابقه خیلی مناسب این مسابقه مهم نبوده و بیشتر شبیه بازی واترپلو شده بود ، گفت : این زمین خیلی افتضاح بود و برای فوتبال بازی کردن نیست ، در این زمین ها در کشور ما کرواسی واترپلو بازی می کنند و قهرمان جهان می شوند.
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران همچنین از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت : بازیکنانم فوق العاده بودند و خیلی خوب شد که توانستیم دربی مازندران را پیروز شویم.
اسکوچیچ ادامه داد : بازی مهم را پیروز شدیم ، برای جدول مسابقات هم این نتیجه اهمیت داشت ، خوشحالیم که 3 امتیاز مهم بازی دربی سهم تیم خونه به خونه وهواداران این تیم شد.
** حمایت کامل هواداران را دیدم
وی از حضور و حمایت پرشور تماشاگران بابلی ابراز رضایت کرد و گفت : واقعا امروز در این بازی حمایت کامل این هواداران را دیدم، امیدوارم که آنان در بازی های آینده هم به همین شکل از تیم ما حمایت داشته باشند.
او افزود : ما در زمین مسابقه تمام تلاش خودمان را به کارخواهیم گرفت تا آنها را شاد به خانه ها بفرستیم.
سرمربی کروات تیم خونه به خونه مازندران در پاسخ به این پرسش که شانس صعود خونه به خونه به لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور چقدر است ، گفت : من فعلا یک گام را برداشتم و نمی خواهم پرش کنم .
اسکوچیچ ادامه داد : بازی های بعدی را در پیش داریم و سعی خواهیم کرد در حد توان و تلاش مان امتیازهای موجود را برای موفقیت بیشتر تیم کسب کنیم.
** مهابادی : در دقایق پایانی غافلگیر شدیم
سرمربی تیم نساجی مازندران هم درخصوص بازی تیمش برابر خونه به خونه به خبرنگار ایرنا گفت: در دقایق پایانی مسابقه بچه های ما اشتباه کردند و تمرکز نداشتند و متاسفانه غافلگیر شدیم.
داوود مهابادی افزود : نساجی دیدار مهم و حساسی را به خونه به خونه واگذار کرد، هرچند معتقدم که داور در نتیجه این بازی تاثیرگذار بود و اگر عدالت برقرار می شد، تیم نساجی پیروز بازی بود.
وی ادامه داد : کیفیت زمین خوب نبود و بازی میان دو تیم بیشتر درگیرانه بود و تیم ها آنچنان نتوانستند فوتبال تاکتیکی بازی کنند و کیفیت زمین تاثیر گذار بود.
سرمربی تیم نساجی گفت : داوری روی بازی تاثیر مستقیم داشت ، روی گل اول ما گل سالم بود و عباس زاده هیچ برخوردی نداشت و در گل آخر تیم حریف هم توپ اوت شد اما داور کرنر گرفت.
مهابادی افزود : این باخت چیزی از ارزش های تیم نساجی کم نخواهد کرد ، تیم ما همچنان یک مدعی صعود است، ما الان هم امتیاز با خونه به خونه هستیم و اختلاف فقط در تفاضل گل است. نگاه ما به بالای جدول است و جبران می کنیم. 
دیدار تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران که معوقه از هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ دسته یک باشگاه های کشور بود عصر پنجشنبه در حضور حدود چهار هزار تماشاگر در ورزشگاه هفت تیر بابل با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.
خونه به خونه مازندران با کسب 3 امتیاز بازی دربی برابر نساجی 39 امتیازی شد و جای نساجی را در رده سوم جدول گرفت.
تیم نساجی هم با باخت در این مسابقه وبه لطف گل زده کمترهمچنان با 39 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار گرفت.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار