با حضور جانشین فرمانده انتظامی کرمان
طی آیینی با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان، هادی میرزایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان زرند معرفی شد.
کد خبر: ۵۶۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱ 19 February 2018

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان زرند عصر امروز با حضور جمعی از مسؤولان اجرایی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های دو سال و نیم چوگانی تقدیر و هادی میرزایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان زرند معرفی شد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در این آیین اظهار داشت: امنیت لازمه هر حکومتی است و احساس امنیت از خود امنیت در سطح جامعه مهمتر است.

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند هم بیان داشت: موفقیت‌های چشمگیر نیروی انتظامی ما حاصل وحدت و همسویی و همرایی امام جمعه و اعضای شورای تأمین بودند.

حجت‌الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند نیز با اشاره به مولفه‌های پلیس مطلوب نظام در کلام رهبری تصریح کرد: نیروی انتظامی باید الگو و معیار و میزان برای جامعه اسلامی باشد.

وی اقتدار ظاهری و معنوی، عزت، مردم‌داری، مهربانی و درستکاری از مهمترین ویژگی‌های ماموران انتظامی در سخنان فرمانده کل قوا دانست.

محمدی، مجاهدت در راه حفظ و امنیت جامعه را وظیفه تک تک پاسداران و حافظان امنیت برشمرد و افزود: ایجاد و حفظ امنیت اجتماعی نیازمند تعامل و همکاری تمام نهادهای مسؤول به ویژه خود مردم است.

سیدمهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند نیز با بیان اینکه مهمترین پیام و بازخورد اینگونه مراسمات این است که فرصت خدمت به جامعه را غنیمت بشماریم، گفت: زیرا به سرعت زمان از دست می‌رود و چه خوب و شایسته است که با کوله‌باری از خدمت صادقانه به مردم به همراه عاقبت بخیری بتوانیم این مسؤولیت‌ها را به دیگری تحویل بدهیم.

دادستان زرند ابراز داشت: همواره دستگاه قضایی این شهرستان در بحث آگاه‌سازی و اقدامات پیشگیرانه و علمی کردن کشف جرم تعامل و همکاری خوبی با مجموعه انتظامی این شهرستان خواهد داشت.

ناصر فرشید جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان هم گفت: تولید امنیت تنها مختص نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، قضایی و انتظامی نیست، بلکه همه دستگاه‌ها با توجه به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی در بحث تولید امنیت وظیفه دارند.

وی افزود: امروز کسانی که سعی می‌کنند در قالب نیروی انتظامی امنیت و آرامش خیال را برای آحاد مردم فراهم کنند در حقیقت مجاهد فی‌سبیل‌‌الله هستند، امروز نیروی انتظامی مظهر اقتدار و حاکمیت ملی است، بنابراین مجموعه نیروی انتظامی به بیانات مقام معظم رهبری افتخار می‌کند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار