توسط رئیس پلیس آگاهی کرمان صورت گرفت
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه مواد محترقه دست‌ساز خطرناک‌تر از مواد محترقه خارجی قاچاق است، نسبت به استفاده از این مواد در چهارشنبه آخر سال هشدار داد.
کد خبر: ۵۶۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵ 19 February 2018

یدالله حسن‌پور صبح امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور ذکاء‌اسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان برگزار شد، اظهار داشت: طی 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 625 میلیارد ریال ارزش کشفیات انواع کالاهای قاچاق در استان کرمان بوده است.

وی با بیان اینکه شاهد 29 درصد افزایش کشفیات انواع کالاهای قاچاق در استان کرمان طی 10 ماهه سال جاری هستیم، عنوان کرد: 597 درصد افزایش کشفیات در خشکبار و 155 درصد دام قاچاق در استان کرمان داریم و گل و گیاه و بذرهای کشاورزی آلوده وارد کشور شده که آفاتی را به جنگل‌ها وارد کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از چهارشنبه آخر سال هم سخن به میان آورد و با تأکید بر اینکه مواد محترقه دست‌ساز خطرناک‌تر از مواد محترقه خارجی قاچاق است، اضافه کرد: مواد اولیه ساخت مواد محترقه دست‌ساز در برخی مغازه‌ها موجود است، بنابراین از اصناف درخواست می‌کنیم در این زمینه حساسیت به خرج دهند تا شاهد ضررهای مالی و جانی نباشیم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به قاچاق بخشی از برنج‌های وارداتی ابراز داشت: این سابقه بوده است، شرکت معتبری که سال‌های سال در صدا و سیما تبلیغ می‌کرد به طور مثال 400 تن پروانه واردات برنج داشت، اما 800 تن برنج وارد می‌کرد که این برنج قاچاق است و باید از ورود برنج‌های قاچاق جلوگیری شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار