نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ ارزیابی میدانی از مساجد کرمان نیست گفت: در بعضی از نقاط شهر کرمان تراکم مسجد داریم و در بعضی نقاط مسجد نداریم یا کم داریم و در برنامه داریم تا در فاز اول، شناسنامه هر مسجد جمع‌آوری شود.
کد خبر: ۵۶۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 19 February 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با وی، با بیان اینکه بحث حج با نوساناتی روبه‌رو است اظهار داشت: سال گذشته حج خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت در امور نیازمند ابزاری است افزود: نیروی انسانی موضوع مهمی است که در موفقیت نقش اساسی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه اختیارات و مدیریت نیز یک اصل است تصریح کرد: مدیران باید بودجه لازم در اختیار داشته باشند تا بتوانند کاری را انجام دهند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به خدا و داشتن اخلاص در کارها بیان کرد: با نگاه دینی، اخلاص یک اصل بسیار مهم در انجام کارهاست.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه کرمان استان بسیار پهناوری است و طبق آمار رسمی بالای سه هزار مسجد دارد که حدود 600 مسجد آن در شهرستان کرمان واقع شده است افزود: استان کرمان 56 امام جمعه دارد و حدود 500 مسجد امام جماعت دارند.

وی مساجد را نبض و پایگاه یک شهر برشمرد و عنوان کرد: ساماندهی مساجد را در دستور کار قرار دادیم و از شهر کرمان این کار آغاز شده است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه سه گروه برای بررسی امور مسجد و کار محتوایی در مساجد تشکیل شده افزود: در برنامه داریم تا در فاز اول، شناسنامه هر مسجد جمع‌آوری شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ ارزیابی میدانی از مساجد کرمان نیست تصریح کرد: در بعضی از نقاط شهر کرمان تراکم مسجد داریم و در بعضی نقاط مسجد نداریم یا کم داریم.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با اشاره به زحمات آیت‌ا‌‌لله سیدیحیی جعفری نماینده سابق ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: هیچ نکته منفی در دوران خدمت ایشان نیست.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار