عضو شورای کرمان:
عزم شورا و شهرداری کرمان بر انجام پروژه‌هاست
کد خبر: ۵۶۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 19 February 2018

سید میرحسینی صبح امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در محل دادگستری کل استان اظهار داشت: همه عزم و اراده شورای شهر کرمان بر این است که پروژه‌های شهری انجام شود اما اجرای این پروژه‌ها یک عزم و اراده جدی می‌خواهد.

وی بیان داشت: بخشی از گرفتاری پروژه باغ ملی به دست شهرداری رفع می‌شود اما بخشی از آن هم نیازمند کمک استانداری و دستگاه قضایی است، زیرا در این پروژه تملک‌هایی انجام شده و بخشی مانده که فضای دولتی و یا مردمی است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره اینکه اجرای پروژه‌های شهری با عزم عمومی با حمایت دادگستری امکان‌پذیر است، عنوان کرد: شهرداری هم نیت به انجام پروژه‌های شهری کرمان دارد.

میرحسینی با اشاره به انتقاداتی که نسبت به پروژه تقاطع ولیعصر (عج) می‌شود، تاکید کرد: بازتاب اجتماعی یک درصد باقی‌مانده پروژه نباید بر 99 درصد اجرای پروژه تاثیر بگذارد.

وی با یادآوری این موضوع که عزم شورای شهر کرمان بر به سرانجام رساندن پروژه‌های قبلی است، ابراز داشت: باید همان طور که تاکنون این عزم بوده که پیمانکار به شکل قرضی کار کند این روند همچنان ادامه یابد.

میرحسینی ادامه داد: درآمد شهرداری از محل ارزش افزوده و عوارض مردم است و در این زمینه نمی‌توانیم به مردم فشار بیاوریم، بنابراین باید بچه‌های دولتی هم در پروژه‌ها کمک کنند و قطعا ما هم دنباله پروژه‌های قبلی را می‌گیریم که هر چه سریع‌تر تمام شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار