معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان:
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از اجرای طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۹۶ تا ۱۷ فروردین ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 19 February 2018

به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، مهرداد فیروزان گفت: حدود ۴۵۰ نفر نیروی راهدار در قالب حدود ۹۰ اکیپ و گشت راهداری به وسیله حدود ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۴۲ باب راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان برای خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی در سطح جاده های استان سازماندهی شده اند.

وی ادامه داد: طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۷ فروردین سال نو ادامه خواهد داشت و طی دو مرحله خدمات رسانی انجام می شود. مرحله نخست قبل از عید نوروز و مرحله دوم در حین تعطیلات و بعد از عید نوروز انجام خواهد شد.

فیروزان افزود: راهداران نیروهای پرتلاش و زحمت کشی هستند که شبانه روز فعالیت های راهداری را برای عبور ایمن مسافران از جاده ها انجام می دهند که اهم این اقدامات شامل پاکسازی سطح راه ها، ساماندهی علائم افقی و عمودی و تجهیزات ایمنی، خط کشی، اصلاح و تعمیر تابلوهای کیلومترشمار، جمع آوری تابلوهای معیوب، نصب تابلوهای هشدار دهنده، بازدید از چراغ های چشمک زن و سایر فعالیت های راهداری از اقداماتی است که در حدود ۱۱ هزار کیلومتر از راههای استان انجام می شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: داشتن لباس متحدالشکل راهداران و عوامل راهداری، تجهیز ماشین آلات به چراغ های گردان، حضور فعال در ستادهای نوروزی و خدمات بین راهی، جلسه با پیمانکاران و دستگاههای خدمات رسان و مستندسازی اجرای طرح، تهیه و نصب بنر و پیام های ایمنی در طول راهها از اقدامات دیگری است که انجام می شود.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار