فرماندار کرمان:
فرماندار کرمان گفت: می‌خواستم اطلاعات شهر کرمان و پروژه‌ها را ارائه دهم، اما دوستان شورای شهر تصورشان این بود که می‌خواهم، توجیه بعضی مسائل را داشته باشم و یا از خودم دفاع کنم و اجازه ندادند.
کد خبر: ۵۶۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 19 February 2018

علی بابایی صبح امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در محل دادگستری کل استان اظهار داشت: همه باید این را باور داشته باشند که شهرداری با تغییر شورای شهر و شهرداری دوباره متولد نمی‌شود بلکه یک سیستم ادامه‌دار پاینده است که از قدیم بوده و هست.

وی بیان داشت: بعضی افراد در شورای شهر کرمان و خارج ازآن دانسته یا ندانسته به دنبال بعضی مسائل هستند و ده‌ها بار اعلام کردم به رئیس شورای اسلامی شهر کرمان که اگر همه شما 11 نفر شورای شهر هم بخواهید من شهردار شوم برایم مهم نیست، اما اجازه دهید، مسائل شهرداری را بازگو کنم.

شهردار سابق کرمان تصریح کرد: به شورای شهر گرفتم، شما وقتی وارد شهرداری می‌شوید، انگار پشت تریلر بنشینید و باید راه را بدانید برای همین می‌خواستم اطلاعات شهر کرمان و پروژه‌ها را ارائه دهم، اما دوستان تصورشان این بود که می‌خواهم، توجیه بعضی مسائل را داشته باشم و یا از خودم دفاع کنم و اجازه ندادند اطلاعات شهری را ارائه دهم.

بابایی تصریح کرد: سیف‌اللهی شهردار اسبق کرمان در زمان فعالیت خود ادامه کارهای شهردار قبل خود را آغاز کرد و در دوره سوم شورای شهر کسی نپرسید، کدام پروژه چرا آغاز شده است و سیف‌اللهی تغییر و تحول را روی ریل خودش آغاز کرد و ادامه داد و هشت سال زحمت کشید و وقتی هم ما تحویل گرفتیم در ادامه کارهایی که سیف‌اللهی انجام داده بود، پیش رفتیم.

وی تاکید کرد: من وقتی شهرداری را می پذیرم با تمام مشکلات و چشم باز این کار را انجام می‌دهم و عضویت در شورای شهر نیز هم برای خوشی‌ها و هم برای سختی‌هاست.

فرماندار کرمان اضافه کرد: هر شهردار در زمان خودش کارهایی را بر اساس ضوابط انجام داده و تملک بیمارستان باهنر در زمان مسؤولیت سیف‌اللهی انجام شده و ممکن است در این دوره شهرداری انجام شود و یا نشود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری همه مسائل و مشکلات را دارد و کار سنگینی است، خاطرنشان کرد: هر اطلاعات و کمکی از دست من برآید در خدمت شورای شهر هستم.

بابایی اظهار داشت: در سال 93 توافقنامه اجرای پروژه‌های شهری کرمان انجام شده است و بر اساس آن وقتی که ما مردادماه 94 آغاز به کار کردیم، مجبور به ادامه کار بودیم.

وی ابراز کرد: تجهیز کارگاه بادپا، الله‌دادی و شهدا انجام شده بود و میدان آزادی و سه پروژه دیگر در دوره ما آغاز شد و 208 میلیارد تومان صورت وضعیت از سوی قرارگاه خاتم برای ما آمد که 130 میلیارد تومان از طریق نقدی و زمین پرداخت کردیم.

شهردار سابق کرمان یادآور شد: مردم کرمان فقط پل نمی‌خواستند و پارک، آسفالت و رفع معضلات اجتماعی را هم می‌خواستند و نهایت همراهی و همکاری را انجام دادیم تا شورای شهر به جایی برسد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار