مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان:
یر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از ایجاد زمینه آزادی تعداد ۳۱ مددجوی جرائم غیر عمد از سطح زندانهای کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 19 February 2018

سید حجت الله موسوی قوام پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هیئت امناء این ستاد که در دفتر شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی برگزار شد خبر از فراهم شدن زمینه آزادی ۳۱ مددجوی واجد الشرایط جرائم غیر عمد را از سطح زندانهای استان را داد.

وی گفت: این تعداد از مددجویان با پرداخت مبلغ شش میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال از سطح زندانهای استان آزاد می شوند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان بیان داشت: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۵۵ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال است که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در سطح زندانهای استان در جلسات صلح و سازش بیش از ۳۴ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال از شکات پرونده این مددجویان تخفیف و رضایت اخذ شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش آمار ورودی زندانیان جرائم غیرعمد استان به زندان از خیران دیار کریمان که همواره به عنوان یک بازوی توانمند و یاوران ستاد دیه بوده اند خواهشمندیم در این روزهای پایانی سال نگاه ویژه ای در زمینه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشته باشند تا با کمک خود گره ای ازبنده ای از بندگان خداوند که به صورت ناخواسته وارد زندان شده اند را باز کنند و آنها در آستانه سال نو در کنار خانواده خود باشند.

موسوی قوام بیان داشت: همایش تجلیل از خیران و یاوران ستاد دیه استان در روزهای ابتدایی اسفند ماه سال جاری با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.

منببع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار