رییس کل دادگستری کرمان هشدار داد:
رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به مسائل پروژه‌های عمران شهری گفت: ما از سوی دستگاه‌های نظارتی و قضایی این نگرانی را اعلام می‌کنیم و می گوییم خدای ناکرده اگر روند به سمت تضییع حقوق عمومی برود، ناچار هستیم ورود کنیم.
کد خبر: ۵۶۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 19 February 2018

یداله موحد امروز 30 بهمن ماه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با اشاره به بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر کرمان اظهار کرد: سوال مردم این است که شهرداری و شورا چه برنامه‌ای برای پروژه‌ها دارد؟ مغازه داران گلایه‌مند هستند.

وی افزود: این دغدغه باید پاسخ داده شود که شورا و شهرداری چه مسیری را می‌خواهند بروند؟

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 130 میلیارد تومان از بیت المال زمین و پول گذاشته شده، علاوه بر این‌که مغازه داران از کار و کسب خود باز مانده‌اند و دو سال از آغاز پروژه‌ها گذشته است.

رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: ما از سوی دستگاه‌های نظارتی و قضایی این نگرانی را اعلام می‌کنیم و می‌گوییم خدای ناکرده اگر روند به سمت تضییع حقوق عمومی برود، ناچار هستیم ورود کنیم.

وی گفت: اگر اشکال فنی وجود دارد، باید رفع شود و مسائل مالی باید تامین شود و نباید ذهن مردم درگیر و برای آن‌ها دغدغه ایجاد شود.

وی افزود: در جایی که مصالحه شده و تهاتر شکل بگیرد، که خوب است، اما اگر جایی کسی بخواهد منفعت نامشروعی ببرد، دستگاه قضایی ورود کرده و مسائل را حل می کند و کمک می کند تا کار پیش برود و در کنار شهرداری قرار داریم و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای تملک‌ها استفاده می‌کنیم.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار